آخرین خبرها از بارش ها و وضعیت جاده های استان
سرهنگ ویسی پور : با توجه به اعلام گزارشات هواشناسی این وضعیت بارش ها در بعضی روزهای منتهی به پایان بهمن ادامه خواهد داشت لذا از هم استانی های عزیز می خواهیم از سفرهای غیر ضرور بپرهیزند.
کد خبر: ۵۶۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 14 February 2018

از ساعات اولیه بامداد جو استان تحت تاثیر موج بارشی قرار گرفته است و تاکنون این بارش ها در مناطق مختلف در مناطق مختلف استان گزارش شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،  در پی بارش های شب گذشته ، پلیس راه استان اعلام کرد همه ی محورهای مواصلاتی استان به جز محور کوهستانی سیسخت - پادنا ، باز است و ترافیک روانی در این مسیرها در جریان است.

سرهنگ بهنام ویسی پور در ادامه افزود : با توجه به اعلام گزارشات هواشناسی این وضعیت بارش ها در بعضی روزهای منتهی به پایان بهمن ادامه خواهد داشت لذا از هم استانی های عزیز می خواهیم از سفرهای غیر ضرور بپرهیزند.
وی بیان کرد : در صورت لزوم سفر ، رانندگان عزیز نکات ایمنی مانند ، اطمینان از سالم بودن برف پاک کن ، بخاری و همچنین پر بودن باک سوخت خودروی خود را داشته باشند ضمن اینکه برای عبور از محورهای کوهستانی حتما تجهیز خودرو به زنجیر چرخ را در نظر داشته باشند.
وضعیت جوی طی روزهای آینده
خانم شجاعی کارشناس هواشناسی هم در گفتگو با بخش صبحگاهی رادیو دنا در خصوص وضعیت فعالیت این سامانه در استان گفت : سامانه بارشی کنونی تا بعد از ظهر در استان فعال خواهد بود و از بعد از ظهر این سامانه ضعیف  و از استان خارج می شود.
این کارشناس هواشناسی در ادامه به موضوع گرد و غبار اشاره کرد و افزود : گرد و غبار موجود در استان به تدریج و با خروج سامانه بارشی از جو استان خارج می شود و هوا رو به پاکی خواهد رفت.
وی در خصوص وضعیت هوای استان در روزهای آینده هم گفت : امیدواریم در روزهای آینده هم سامانه های جدیدی وارد استان شوند و موجب بارش شوند و آنچه تاکنون از نقشه های پیش یابی مشخص است ، روزهای منتهی به پایان بهمن جو استان شاهد بارش های دیگری خواهد یود.
بیشترین و کمترین بارش ها
این کارشناس هواشناسی در ادامه میزان بارش ها در مناطق مختلف استان را اعلام کرد که بر اساس این گزارش جاورده در شهرستان کهگیلویه با 27 میلیمتر پر بارش ترین و لیکک بهمئی با 3.2 میلیمتر کم بارش ترین نقاط استان بوده اند ضمن اینکه شهرستان گچساران از ساعت 6 صبح امروز شاهد اولین بارش ها بوده است.
بر اساس این گزارش میزان بارش ها در مناطق مختلف استان بدینگونه اعلام شده است :
بارش های استان تا 6.5 صبح بر حسب میلیمتر
جاورده 27
قلعه ریسی 20
لنده 17
قلعه دختر 13
سی سخت 11
دهدشت 7.3
چرام 6
یاسوج 4.5
دوگنبدان وامامزاده جعفر از ساعت 6صبح شروع شده
لیکک 3.2
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار