فوری
صبح امروز و در ساعت 6:21 یکدستگاه اتوبوس در محور یاسوج - اصفهان (روستای باگ) دچار سانحه واژگونی شد.
کد خبر: ۵۶۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 14 February 2018

صبح امروز و در ساعت 6:21 یکدستگاه اتوبوس در محور یاسوج - اصفهان (روستای باگ) دچار سانحه واژگونی شد.

این حادثه تاکنون 12نفر مصدوم اعزامی و 3 نفر فوتی داشته است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی اتوبوس در محور یاسوج-اصفهان در نزدیکی روستای باگ با 15 سرنشین خبر داد.

جلال پوران فرد با بیان اینکه این واژگونی امروز چهارشنبه (۲۵بهمن ماه ۹۶) ساعت 6و21 داقیقه به وقوع پیوست گفت: با توجه به گزارشات اولیه این اتوبوس با 15 نفر سرنشین از بنادر جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بوده که 3 نفر کشته و 12 نفر زحمی دارد.

رئیس مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی استان عنوان کرد: با اعلام این خبر به مرکز پیام بلافاصله 6 آمبولانس از اورژانس کهگیلویه و بویراحمد ، 2 دستگاه آمبولانس از چهار محال بختیاری و 3 دستگاه از جمعیت هلال احمر استان به منطقه اعزام شد.

15 کشته و زخمی در حادثه واژگونی اتوبوس در مسیر یاسوج به اصفهان + فیلم

 

پوران فرد با اشاره به اینکه اتوبوس به ته دره در (محور یاسوج- اصفهان) سقوط کرده است، تصریح کرد: با توجه به قطع بودن ارتباط تلفنی با نیروهای امدادی، به محض برقراری ارتباط اخبار تکمیلی از وضعیت سرنشینان اعلام خواهد شد.

وی افزود : 3 نفر در صحنه حادثه فوت شده اند که هنوز هم عملیات رهاسازی ادامه دارد و 12 نفر مصدوم هم به بیمارستان اعزام شده اند که تاکنون وضعیت وخیمی گزارش نشده است.

پورانفرد در پایان از همکاری و هماهنگی خوب اورژانس و جمغیت هلال احمر در برنامه امدادرسانی به حادثه دیدگان تقدیر نمود.


دانلود
 تکمیلی
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد ،  در توضیح مربوط به علت حادثه گفت : به علت بارش باران و لغزندگی جاده و عدم رعایت تخطی از سرعت مطمئنه ، اتوبوس دچار حادثه و واژگونی شده است.
ویسی پور افزود : 3 نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند اما 9 نفر به مراکز درملنی یاسوج اعزام شدند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار