مدیر کل پزشک قانونی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
کامروز امینی گفت: این سازمان اعضای کشف شده را تا اطلاع ثانوی و تا رسیدن دیگر اعضا و پیکرهای متوفیان تحویل بازماندگان نخواهد داد.
کد خبر: ۵۷۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴ 25 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ سقوط هواپیمای تهران_یاسوج یکی از تلخ ترین اتفاقات ناگوار در تاریخ ملت ایران به خصوص مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت و ضبط خواهد شد. 

این حادثه دلخراش زمانی بیشتر جانگداز گردید که بعد از چند روز تلاش و کار امدادگران تیم های عملیاتی هنوز که هنوز است اجساد متوفیان در زیر برف و بوران گرفتار شده است و عملیات امدادی به دلیل شرایط بد اوضاع جوی به روزهای بعد موکول شده است.  

در نتیجه تلاش اکیپ های امدادگران تنها تعدادی عضو از اجساد جان باختگان به پزشک قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داده شد که موجب دلواپسی خانواده های داغ دیده در تعیین تکلیف آنها شده اند.

به همین دلیل برای اطلاع از نحوه تعیین تکلیف این تعداد عضو جان باختگان سانحه هوایی تهران_یاسوج ارتباط تلفنی مستقیمی با کامروز امینی مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد برقرار نموده ایم تا آخرین اطلاعات را از زبان وی جویا شویم.  

به گزارش خبرنگار تابناک، مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگویی تلفنی با سایت چهارفصل گفت: احراز هویت و تعیین تکلیف اعضای کشف شده سانحه هوایی تهران_یاسوج تنها بخشی از کار این سازمان است که تشخیص آن از طریق DNA مشخص شده است و این مرحله تا رسیدن اجساد و اعضای تکمیلی سانحه دیدگان این اتفاق منتظر خواهد ماند. 

کامروز امینی افزود: این سازمان اعضای کشف شده را تا اطلاع ثانوی و تا رسیدن دیگر اعضا و پیکرهای متوفیان تحویل بازماندگان نخواهد داد و این امر را تا مراحل تکمیلی موضوع با جدیت و تلاش شبانه روزی همه مسئولان، امدادگران و سازمان پزشکی قانونی پیگیری خواهند نمود. 

مدیر کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: از ملت ایران و به خصوص مردم فهیم و همیشه صبور استان کهگیلویه و بویراحمد استدعا داریم همانطور که از بدو این حادثه دلخراش همراه و همیار همه ما بوده اند، تقاضا داریم تا حصول نتیجه نهایی آرامش خاطر خود را حفظ نمایند و مطمئن باشند همه ما تلاش دو چندان خود را به خرج داده و می دهیم که در کمترین زمان ممکن آنها را از دلواپسی در بیاوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار