کد خبر: ۵۷۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 26 February 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان؛ هادی زارع پور به مناسبت هشتم اسفند سالروز تاسیس امور تربیتی پیامی صادر نمود.
متن پیام هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد به شرح زیر است 


با سلام و درود به ارواح طیبه شهدا و روح ملکوتی حضرت امام (ره) و شهدای امورتربیتی  علی الخصوص معماران امورتربیتی ، هشتم اسفند یاد آور تولد نوین "پرورش " در نظام تعلیم و تربیت ایران است . پرورشی که متناسب با اهداف جمهوری اسلامی  که همانا تربیت مسلمان ناب است طراحی شده. شهیدان رجایی و باهنر نیک دانستند که تعلیم بدون تربیت معنوی ،جامعه آرمانی جمهوری اسلامی را به بار نخواهد نشاند بنابراین در نخستین گام ها نهاد پر برکت امور تربیتی را بنا نهادند .

امورتربیتی ، آن گونه که بنیان گذاران فقید در طراحی افق مأموریتی ، آن را ترسیم کرده اند ، در چارچوب تعالیم معارف و آموزه های بلند اسلامی مان ، این ظرفیت را دارد که زمینه رشد و تعالی دانش آموزان را برای دست یابی به مراتبی از « حیات طیبه » فراهم آورده و آن ها را با احراز آمادگی برای زندگی سرشار از طراوت و شادابی آماده کند.

امور تربیتی جایگاهی بس ارزشمند دارد که وظيفه خطير آن توجه به تربيت دانش آموزان و هدایت آن به سمت تهذیب و ارزشهای دینی است رسالتی سترگ که عهده دار تعميق و گسترش فرهنگ دینی و حرمت نهادن به ارزشها و عمل به فضایل اخلاقی در محيط مدرسه است و این امر ، کار دست اندرکاران امر تعليم و تربيت بخصوص مربيان پرورشی را سخت و دوچندان می کند چرا که هدایت جامعه به سمت حيات طيبه مورد انتظار در جهانی که به وا سطه گسترش ارتباطات و اطلاعات و شکل گيری فضای رسانه ای و به تبع آن هجمه های فرهنگی مخرب که تهدیدی جدی برای جامعه ، خانواده ها و مدرسه بوده نقش آفرینی قوی تری را در تربيت متربيان می طلبد.           

 لذا ضمن تبریک فرا رسيدن سالروز تاسيس نهاد مقدس امور تربيتی و هفته تربيت اسلامی به مجموعه همکاران نظام تعلیم و تربیت، به ویژه دست اندرکاران امور پرورشی و فرهنگی شهرستانها و مناطق استان کهگیلویه وبویراحمدو مربیان عزیز امورتربیتی مدارس انتطار دارم مربيان امور پرورشی همسو با سياست های نظام مقدس جمهوری اسلامی و در پرتو رهبری عالمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی  و مطابق با سند تحول بنیادین وبهره گیری حداکثری از مجموعه ظرفیت های موجود وبا راهکارهای نوآورانه و دلسوزانه در برنامه ریزی ها و تصميم گيری ها و با شيوه های مناسب  ، نسل های جدید را با ارزشهای دینی و آرمانهای انقلاب اسلامی آشنا کرده و زمينه را برای رسيدن به حيات طيبه فراهم نمایند.

هادی زارع پور

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار