فیلی بیان کرد: گروه 6نفره نخست که به محل سقوط اعزام شده بودند علاوه بر عکس برداری و سنجش شرایط جغرافیایی منطقه، موفق شدند تعداد دیگری از بقایایی پیکر جانباختگان این سانحه هوایی را نیز پیدا کنند.
کد خبر: ۵۷۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳ 26 February 2018
عزیز فیلی شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در تماس بی سیمی از تیم کوهنورد اعزامی قرار است بقایای پیکرها تا حدود یک ساعت دیگر به محل قرارگاه سانحه هوایی واقع در منطقه کوه گل سی سخت انتقال داده شوند.
وی ابراز داشت: این بخش ازبقایای پیکرهای جانباختگان توسط تیم ارزیاب کوهنورد متشکل از نیروهای هلال احمر و تکاوران ارتش که ظهر امروز دوشنبه به محل سقو هواپیما اعزام شده بودند، یافت شد.
وی تصریح کرد: از صبح امروز دوشنبه و با مساعدشدن شرایط آب وهوایی 2 تیم سه نفره متشکل از نیروهای هلال احمر و ارتش در 2 پرواز هوایی برای ارزیابی موقعیت و شرایط منطقه به محل سقوط هواپیما اعزام شدند.
فیلی یادآور شد: پرواز هوایی تیم ارزیاب به دلیل شرایط نامساعد جوی ،برودت و وزش باد شدید مجبور به فرود در ارتفاع سه هزار و 100متری از محل سقوط هواپیما شدند و در همان منطقه اقدام به ایجاد کمپ کردند.
وی افزود: این تیم 6 نفره مسافت حدود یک کیلومتری از دره 'باز' تا محل سقوط هواپیما را نزدیک به چهار ساعت و نیم طی کردند.
معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: با هماهنگی ستاد بحران استان یک تیم 6نفره برای پشتیبان این نیروها تا ارتفاع حدود سه هزار و 800 متری اعزام شدند.
فیلی بیان کرد: گروه 6نفره نخست که به محل سقوط اعزام شده بودند علاوه بر عکس برداری و سنجش شرایط جغرافیایی منطقه، موفق شدند تعداد دیگری از بقایایی پیکر جانباختگان این سانحه هوایی را نیز پیدا کنند.
وی تاکید کرد: تاکنون پیکر سالمی از جانباختگان سانحه هوایی با گذشت 9 روز از وقوع آن توسط گروه های امدادی پیدا نشده است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به تصاویری که تیم 6 نفره اعزامی و ارزیاب به منطقه و محل سقوط هواپیما داشته اند تصمیم گیری لازم در زمینه انجام عملیات جست و جو گرفته می شود.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار