کد خبر: ۵۷۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 27 February 2018

رئیس شورای مشارکت‌های مردمی زنان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد، به‌عنوان عضو شورای مشارکت‌های مردمی زنان مجمع خیرین سلامت کشور منصوب شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، طی حکمی از سوی رئیس شورای زنان مجمع خیرین سلامت کشور، زینب قربانی خلف‌آباد، رئیس شورای مشارکت‌های مردمی زنان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد، به‌عنوان عضو شورای مشارکت‌های مردمی زنان مجمع خیرین سلامت کشور منصوب شد.
متن این حکم به شرح زیر است:

سرکار خانم زینب قربانی خلف‌آباد
سلام علیکم
نظر به سوابق و تجارب ارزشمند سرکار عالی در عرصه مشارکت‌های مردمی و پیشگامی در حوزه و ارتقا و پاسداشت از میراث گرانسنگ فرهنگ خیری و سنت خیریه در عرصه سلامت کشور و حضور پررنگ در این سنگر ارزشی، که با هدف زدودن رنج و آلام از جامعه عزیز ایران اسلامی بنیان نهاده است، شما به‌عنوان عضو شورای مشارکت‌های مردمی زنان مجمع خیرین سلامت کشور منصوب می‌شوید.
امید است با عنایات خداوند متعال در یاری‌رسانی و تقویت وضعیت سلامت کشور و بهره‌گیری از توان ارزشمند زنان جامعه نسبت به تسری این فرهنگ معنوی بیش از پیش تاثیرگذار و مایه ثمرات و برکات ماندگار گردید.
دکتر شهلا میر کلوبیات

(رئیس شورای زنان مجمع خیرین سلامت کشور)

شورای مشارکت‌های مردمی زنان خیر سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در اسفندماه ۹۵ آغاز به کار کرده و تا کنون این شورا در شهرستان‌های کهگیلویه چرام لنده بویراحمد و بهمئی تشکیل شده و تا پایان سال جاری در شهرستان‌های گچساران و باشت و دنا تشکیل خواهد شد و فعالیت‌های خوبی در جهت مشارکت بانوان انجام‌ داده است.


انتصاب بانوی کهگیلویه و بویراحمد به عضویت در مجمع خیرین سلامت کشور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار