سید محمدکاظم نظری : 9 محور اساسی برای معرفی و شناسایی دستگاه های برتر در زمینه حقوق شهروندی اعلام شده که این نهادها بر اساس این شاخص ها به عنوان ادارات برتر شناخته شدند.
کد خبر: ۵۷۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 28 February 2018

به گزارش ایرنا، شرکت آب منطقه ای ، امور شعب بانک کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی و بیمه سلامت به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را در زمینه رعایت حقوق شهروندی در سال جاری کسب کردند.
همچنین فرماندهی انتظامی ، اداره کل آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای و سازمان تبلیغات اسلامی نیز به ترتیب رتبه نخست تا چهارم در زمینه رعایت حجاب و عفاف در سال جاری در این استان معرفی شدند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: این تعداد دستگاه های برتر در زمینه حقوق شهروندی و حجاب و عفاف بر اساس شاخص های اعلام شده و دستورالعمل های اجرایی در سطح ملی شناسایی و معرفی شدند.
سید محمدکاظم نظری افزود: 9 محور اساسی برای معرفی و شناسایی دستگاه های برتر در زمینه حقوق شهروندی اعلام شده که این نهادها بر اساس این شاخص ها به عنوان ادارات برتر شناخته شدند.
وی افزود: برپایی میز خدمت، آموزش کارکنان ، الکترونیکی کردن سیستم های خدمات رسانی، تبلیغات محیطی، تشویق کارکنان موفق وحضور در متن مردم از جمله این شاخص ها برای ارزیابی دستگاه های برتر در زمینه حقوق شهورندی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار