این گزارش عملکرد حواشی داشت که از متن پررنگ تر بود و از همه مهمتر نشان داد که اختلافات نمایندگان استان تا چه میزان بالا است و حادثه ای که می توانست به یک همگرایی استانی برای مدیریت و کسب امتیازات بیشتر در سطح ملی باشد به همین راحتی و با عدم کنترل در گفتار و عمل نمایندگان خصوصا تاجگردون و زارعی به سرباز کردن زخم کهنه قومیتگرایی این دو حوزه ی سردسیری و گرمسیری تبدیل شود.
کد خبر: ۵۷۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 03 March 2018

شب گذشته غلامرضا تاج‌گردون در مراسم از پیش اعلام شده ای در میان مردم حوزه ی انتخابیه خود در گچساران حاضر و و به ارائه گزارش عملکرد خود پرداخت.اما این گزارش عملکرد حواشی داشت که از متن پررنگ تر بود و از همه مهمتر نشان داد که اختلافات نمایندگان استان تا چه میزان بالا است و حادثه ای که می توانست به یک همگرایی استانی برای مدیریت و کسب امتیازات بیشتر در سطح ملی باشد به همین راحتی و با عدم کنترل در گفتار و عمل نمایندگان خصوصا تاجگردون و زارعی به سرباز کردن زخم کهنه قومیتگرایی این دو حوزه ی سردسیری و گرمسیری تبدیل شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هفته گذشته بود که غلام محمد زارعی در محافل رسمی و غیر رسمی گاهی با شفافیت و گاهی هم با کنایه از بحث استیضاح وزیر راه و شهرسازی انتقاد کرد و این کار را که به نظر مخاطب مستقیم وی تاجگردون بود را ، عوام فریبی نامید و گفت : بحث استیضاح قصاص قبل از جنایت است.
سخن تاجگردون ،پیشنهادی جدی یا تحقیر رقیب؟!
اما غلام رضا تاجگردون در گزارش عملکرد شب گذشته خود ، شمشر را از رو بست و با یک کنایه معنی دار پیشنهاد حضور خود را در حوزه بویراحمد و دنا مطرح کرد! این سخن تاجگردون آنقدر صریح و جدی در جلسه مطرح شد تا نشان دهد که اگر هدف آماده سازی برای حضور در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نباشد ، هدفی جزء تحقیر نماینده بویراحمد و دنا ندارد!
وی در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: اصولا اعتقاد ندارم برای خدمت به مردم مرز اصلاح‌طلبی یا اصواگرایی قائل شویم که مردم ناراحت شوند این مسائل را کنار بگذاریم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: یک هواپیما سقوط کرده و بعضی‌ خواص نارحت هستند که تاج‌گردون دارد چکار می‌کند  اما مردم بویراحمد خوشحال هستند  اگر استیضاح توسط تاج‌گردون انجام نمی‌شد الان چه هجمه‌ای علیه تاج‌گردون انجام می‌شد.

تاج‌گردون در ادامه با اشاره به جایگاه خود در میان مردم بویراحمد گفت: اگر مردم گچساران اجازه بدهند، اگر نماینده خوب و محترم بویراحمد اجازه دهند دور بعد برای نمایندگی مجلس در بویراحمد ثبت‌نام کنم مردم بویراحمد حتما مرا انتخاب می‌کنند.
تاج‌گردون  در ادامه با اشاره به سانحه هوایی تهران به یاسوج و موضوع نامه علیه وزیران را ه وشهرسازی و کار و رفاه اجتماعی گفت: این نامه را تعمدا با دستخط خود منتشر کردم دو وزیری که هم آنها مرا به اسم کوچک صدا می‌کنند و هم من انها را به اسن کوچک صدا می‌زنم و همه تعجب کردند که چرا استیضاح را من نوشتم و امضا کردم.


حادثه سقوط هواپیما و باز شدن زخم کهنه قومیت! / سخن تاجگردون ،پیشنهادی جدی یا تحقیر رقیب؟!
 
نماینده مردم گچساران و باشت گفت : برخی ها نامه استیضاح وزیر را نقدکرده اند.بعضی ها در استان انگارحالشون خوش نیست.من یکسال پیش از جناب آخوندی دفاع کردم و دلیل دفاع من عذرخواهی وزیر بود.در اتفاق اخیر باید عذرخواهی کند.میگن تاجگردون ازاستیضاح بدنبال معامله است.اتفاقا دیگران باید در خصوص بودجه بدنبال معامله با من باشند من اهل معامله با وزیر نیستم وزیر باید با من معامله کند. تا آخر پای استیضاح می مانم.وزیر راه و کار تماسی با من ندارند چون می دانند کسی نیستم بر سر حقوق مردم کوتاه بیایم.
تاج‌گردون گفت: نه آنها چنین انسان‌های کوته‌نظری هستند و ما هم این‌قدر دست و پابسته نیستیم که از وجود ملتمان بگذریم وقیحانه بگویند استیضاح معامله است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،به نظر می رسد یکبار دیگر باید شاهد حملات تند سیاسیون و یادداشت نویسان و البته رسانه های قومگرای این دو حوزه ظرف چند روز آینده باشیم که امیدواریم حداقل از طرف رسانه ها هیزمی بر آتش این موضوع ریخته نشود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
واقعا برای این نمایندگان متاسف هستم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
مقصر وزیر نیست،، مقصر کسانی هستند، که مانع سیاست تنش زدایی و تعامل اقتصادی و تجاری با جامعه جهانی هستیم
س خوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
با سلام اولآ با استیضاح وزیر یک درصد از این مشکلات حل نمیشود چنانچه قبلا حل نشد این سانحه نه اولین هست امیدواریم که آخرین باشد. با معذرت خواهی هم تا حالا چیزی عوض نشدونمیشود......به قول خانه از پایبست ویران است بعد از توافق برجام برای اولین بار بعد از انقلاب توافق خرید هواپیمای نو جزء شرایط اصلی برجام بود که خیلی از مسوولان و روزنامه نگاران امثال شریعتمداری شب وروز دولت را می‌کوبیدند در صورتی که بوئینگ وایرفرانس حاضر شدند وقرارداد بستند که به ایران هواپیمای نو بدهند همین افراد کارهایی کردند تا همین هم نشود بعد میگند نقض برجام شد ولی تآسف می خوریم که کشورهای فسقلی وکوچک مثل قطر و امارات امن ترین خط هوایی دنیا را دارند در صورتی که ایران چهل سال پیش مدرن ترین وامن ترین خط هوایی دنیا را بعد از امریکا داشت ولی ما باید به لطف همین افراد کهنه های از رده خارج کشورهای فقیر را بخریم و استفاده کنیم وبرای جان مردم کشورمان هیچ باارزشی هم قائل نیستیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این هم میگذرد ولی کمی تامل برای غرب ستیزان !!!!!!!!!!! و بدبخت به حال سانحه دیدگان که هنوز منتظر جسد بی جان عزیزانشان بعد از این همه مدت و این همه امکانات ضعیف هستند !!!!!!!!فقط میتونم ابراز همدردی کنم و بس!!!!!!!!!!!
امید
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
تاج خودش میدونه چیکار داره میکنه.بعضیا(بقیه نماینده ها)پارازیت نندازن لطفا...
هستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
لایک دارین اقای تاجگردون.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار