جست و جو برای انتقال پیکر جانباختگان سانحه هوایی تهران-یاسوج وارد چهاردهمین روز خود شده است و پس از بهتر شدن شرایط جوی و حضور محسن رضایی به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و تلاش های بی وقفه ای که صورت می گیرد ، امید می رود ، راهکارهای جدید بتواند در سریعترین زمان ممکن وضعیت جساد تعیین تکلیف شود .
کد خبر: ۵۷۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 03 March 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویبراحمد ، جست و جو برای انتقال پیکر جانباختگان سانحه هوایی تهران-یاسوج وارد چهاردهمین روز خود شده است و پس از بهتر شدن شرایط جوی و حضور محسن رضایی به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و تلاش های بی وقفه ای که صورت می گیرد  ، امید می رود ، راهکارهای جدید بتواند در سریعترین زمان ممکن وضعیت جساد تعیین تکلیف شود .


فوری : جعبه سیاه هواپیمای تهران - یاسوج پیدا شد
۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۴

پس از اعزام تیم‌های تخصصی تکاور و هلال‌احمر به قله پازن پیر جعبه سیاه هواپیمای ای‌تی‌آر پیدا شد.

عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جعبه سیاه هواپیمای ای‌تی‌آر پیدا شد.

 

 

 

ادای احترام دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مرحوم آیت الله ملک حسینی
۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۳

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که برای بررسی وضعیت عملیات جستجوی اجساد جانبختگان حادثه هوایی در یاسوج به سر می برد ، لحظاتی پیش با همراهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی مسئولان به مقام امامزاده قاسم(ع) و همچنین مزار  مرحوم آیت الله ملک حسینی نماینده فقید ولی فقیه در استان ادای احترام نمود.

 

امیدواری به کشف بیشتر پیکرهای جانباختگان
۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۲

6 تیم سه نفره متشکل از تکاوران ارتش، امدادگران هلال احمر و هیئت کوهنوردی در سیزدهمین روز از سقوط هواپیمای "تهران-یاسوج" عازم ارتفات دنا شده‌اند تا عملیات جست‌وجو و انتقال پیکرهای 66 جانباخته این سانحه هوایی را ادامه دهند.

به گفته فرمانده تیپ تکاوران 65 نیروهای ویژه هوابرد ارتش امروز دو تیم 4 نفره از اورست نوردان برای ادامه عملیات جست‌وجو به ارتفاعات محل سقوط هواپیما ای تی آر در قله نغل پازن پیر دنا اعزام می‌شوند.

امروز شرایط جوی در دنا نسبت به 13 روز گذشته وضعیت بهتری دارد و پیش بینی می‌شود در پایان امروز شاهد عملیات موفق‌تری نسبت به روزهای گذشته باشیم هرچند خطر ریزش بهمن سبب شده که کمی با احتیاط عملیات پیش رود زیرا به همین دلیل امدادگران بیشتری به دنا اعزام نشد.

عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از انجام عملیات یخ شکن در اعماق خبر می‌هد و می‌گوید: امیدواریم امروز امدادگران بتوانند پیکرهای بیشتری از جانباختگان را کشف کنند.

 

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۷

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  به همراه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسولان استانی از قرارگاه عملیاتی کوه گل بازدید و از نزدیک روند امداد رسانی و حمل پیکرهای سانحه هوایی تهران _ یاسوج را بررسی نمود.

 

روز چهاردهم حادثه سقوط هواپیما / حضور دبیر مجمع تشخیص در محل حادثه / در حال بروزرسانی ..

موفق ترین روز عملیات امداد
۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۶

جانشین ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با چهارفصل گفت: با توجه به مساعد بودن آب و هوا در دو روز گذشته خوشبختانه تیم های عملیاتی امداد و نجات موفق به صعود به منطقه 4000 متری دنا گشته اند و در این عملیات موفقیت آمیز توانسته اند تاکنون اعضای دیگری از پیکرهای جان باختگان این سانحه را به پایین منتقل و تحویل پزشکی قانون بدهند.

 عزیز فیلی افزود: روز گذشته(جمعه) یکی از روزهای موفق تیم های عملیاتی امدادی بوده است که در این بین نیروهای امدادی توانسته اند تعداددیگری از اعضا و عضو پیکرهای سانحه دیدگان را به پایین کوه انتقال دهند که در این بین با توجه به اسنا د کشف شده و همینطور تشخیص از روی اعضاء، دو تن از جان باختگان قابل شناسایی است.

جانشین ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب تا اطلاع ثانوی، هر شب دو تیم از تیم های عملیاتی امداد و نجات در منطقه سانحه دیده استقرار خواهد یافت تا در روند عملیات امدادی هر چه سریعتر پایان پذیرد و از همه مردم صبور و داغدیده استدعا داریم که ما را در این کار سخت و طاقت فرسا با صبر و شکیبایی خود همراهی نمایند.

عملیات یخ شکن برای رسیدن به پیکر جانباختگان
۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۲

عزیز فیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شش تیم 3 نفره آماده اعزام به ارتفاعات دنا هستند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امید است امروز با انجام عملیات یخ‌شکن در اعماق بیشتر پیکر مدفون شده جانباختگان کشف شود.

 

حضور محسن رضایی در میان امدادگران + فیلم
۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۹

دبیر مصلحت نظام در دیدار با امدداگران حاضر در محل امدادرسانی از نزدیک در جریان چگونگی و وضعیت عملیات میدانی امدادگران قرار گرفت.

حضور در اینجا وظیفه ام بود / برای رساند سلام رهبری آمده ام
۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۳

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع امدادگران در منطقه عملیاتی جستجوی پیکر جانباختگان پرواز تهران – یاسوج در شهر سی سخت گفت :از طرف خودم و مقام معظم رهبری از همه امدادگران که طی چهاردهمین روز این حادثه تلاش کردید تشکر می کنم.

محسن رضایی با بیان اینکه این حادثه هموطنان ما را تحت تاثیر قرار داد است، افزود: امیدواریم با تلاش شما امدادگران دل خانواده های داغدیده جانباختگان این حادثه آرام شود و آرامش را به آنها برگردانید.

وی اظهارکرد: با همین همکاریها و مشارکت هاست که پیوستگی و هوست ملی خود را نشان می دهیم. 66نفر در این سانحه هوایی جان خود را از دست دادند که در قلب ملت ایران جا گرفتند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: وظیفه ام بود که اینجا حضور یابم و تشکر کنم و سلام مقام معظم رهبری را خدمت شما برسانم.

رضایی اضافه کرد: از خداوند متعال آرزوی موفقیت در عملیات جستجو برای شما دارم وو امیدوارم امروز و فردا اخبار بهتری به مردم داده شود.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار