عضو هیأت رئیسه مجلس در پاسخ به شائبه صادقی مبنی بر ایجاد اختلال در مسیر سوال از وزرا گفت: هیأت رئیسه در چارچوب آیین نامه داخلی اقدام می کند.
کد خبر: ۵۷۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 04 March 2018
هیأت رئیسه در جریان رسیدگی به سوال از وزرا جانبداری نمی‌کند عضو هیأت رئیسه مجلس در پاسخ به شائبه صادقی مبنی بر ایجاد اختلال در مسیر سوال از وزرا گفت: هیأت رئیسه در چارچوب آیین نامه داخلی اقدام می کند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمدعلی وکیلی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 13 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل 79 قانون اساسی در اخطاری در پاسخ به صادقی نماینده تهران گفت: آقای صادقی اتهامی را متوجه هیأت رئیسه کرد که از آنجایی که بنده مسئول بخش سوالات هستم به آن پاسخ می دهم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اگر کمی انصاف به خرج دهید کنداکتور ممکن است در طول مدتی که سوال شما از وزیر مطرح می شود تغییر کند که علت آن طرح های دو فوریتی است که در دستور قرار می گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در تغییر کنداکتور مجلس عمدی از سوی هیأت رئیسه وجود ندارد عنوان کرد: هیأت رئیسه هیچگاه اختلالی در مسیر سوال از وزرا یا جابجایی در تقدیم سوال انجام نمی دهد از این رو خواهشمندیم این شائبه را در اذهان تثبیت نکنید.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: هیأت رئیسه در چارچوب آیین نامه فعالیت می کند و هیچگونه جانبداری یا اهمال در مسیر جریان سوال نمایندگان از وزرا صورت نمی دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار