کد خبر: ۵۷۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰ 05 March 2018

 نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز و با حضور اعضا و به ریاست علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از سال 96 به عنوان سال حادثه‌ها در کشور یاد کرد و گفت: حادثه قطار، سانچی، زلزله کرمانشاه، اغتشاشات و این اواخر هم سقوط هواپیما کام مردم را تلخ کرد.

مسؤول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با همه این مشکلاتی که وجود داشت باید کاری کنیم که کام مردم در ایام تعطیلات نوروز شیرین باشد.

وی با بیان اینکه همه ملزم به خدمت‌رسانی به مردم هستیم، تصریح کرد: اگر در جلسات تاکید می‌کنیم و یا تند می‌شویم به خاطر این است که مدیران شرایط کنونی کشور را درک کنند.

این مسؤول گفت: مدیر باید مقابل خون شهدا و ملت پاسخگو باشد و حق‌الناس را مورد معامله قرار ندهند و سرنوشت همه در گرو نوع مدیریت‌ها است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان برخی از مشکلاتی که در استان وجود دارد تصریح کرد: دامپزشکی موظف است که گوشت سالم و فرآورده‌ها گوشتی سالم تحویل مردم بدهند و یا اینکه در شهرهای ما نان با کیفیت به مردم بدهیم.

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت شهر یاسوج افزود: در طول 6 ماهی که به این استان آمده‌ام اتفاقی در این شهر نیفتاده است در حالی که مسافران و گردشگران وارد این شهر می‌شوند.

مسؤول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص با بیان اینکه ما نیامده‌ایم که یک جا بنشینیم و تقسیم غنایم کنیم تصریح کرد: باید در شهر یاسوج فواره‌ای بالا برود و یا جدولی ترمیم شود.

وی از وضعیت نان در استان هم انتقاد کرد و گفت: مردم این نانی را که از دست ما می‌گیرند پشیمان می‌شوند که چرا به شهر ما آمده‌اند.

این مسؤول ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: هر مدیری خوب کار کند دستش را هم می‌بوسم و هر مدیری که خوب کار نکند منتظر برخورد باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار