در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان صفاشهر استان فارس به استان اصفهان توسط پنج نفر با دو دستگاه خودروی پژو پارس و ال نود، دو تیم مجرب از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تحقیقات خود را برای شناسایی، دستگیری عوامل، توقیف خودروها و کشف محموله آغاز کردند.  
کد خبر: ۵۷۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 07 March 2018
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگلویه و بویر احمد و پلیس شهرستان "صفاشهر" استان فارس، ۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و پنج نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.  
  
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی انصاری"  اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان صفاشهر استان فارس به استان اصفهان توسط پنج نفر با دو دستگاه خودروی پژو پارس و ال نود، دو تیم مجرب از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تحقیقات خود را برای شناسایی، دستگیری عوامل، توقیف خودروها و کشف محموله آغاز کردند.
 
وی افزود: پس از هماهنگی های لازم با مراجع قضائی و انتظامی، مأموران به شهرستان صفاشهر عزیمت و با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در محور "شیراز- اصفهان" ایست و بازرسی دایر کردند.
 
انصاری بیان داشت: مأموران با کنترل خودروهای عبوری به محض مشاهده خودروهای پژو پارس و ال نود طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر  دو خودرو را متوقف و رانندگان و سه سرنشین آنها را دستگیر کردند.
 
وی گفت: مأموران در بازرسی از خودروی پژو پارس ۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند و مشخص شد خودروی ال نود نیز محموله را اسکورت می کرد.
 
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: هر دو راننده و سه سرنشین خودروها تحویل مرجع قضائی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار