اخبار حوادث
در دو حادثه جداگانه امروز در کهگیلویه و بویراحمد ُ دو نفر کشته و یک نفر هم انگشتان دست خود را از دست داد.
کد خبر: ۵۷۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲ 07 March 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ُ در دو حادثه جداگانه امروز در کهگیلویه و بویراحمد ُ دو نفر کشته و یک نفر هم انگشتان دست خود را از دست داد.
کشته شدن مادر و کودک در برخورد با خودرو
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از کشته شدن یک مادر و کودک در پی برخورد با خودرو پژو 405 در تنگ مهریان یاسوج خبر داد.

جلال پوران فرد با بیان اینکه این اتفاق در ساعت 14 و28 دقیقه امروز (چهارشنبه 16اسفندماه 96) به وقوع پیوست، گفت: بر اثر این حادثه خانمی 35 ساله با کودک یکسال و نیمه ساله خود که در حال گذر از خیابان بودند بر اثر برخورد با خودرو دچار تروما و ایست قلبی و تنفسی شدند که توسط تکنسین اورژانس تحت سی پی آر (احیای قلبی) قرار گرفتند.

وی ادامه داد: با اعلام این خبر به مرکز پیام115، بلافاصله پایگاه شماره 1و 2 شهری به منطقه اعزام شدند.

پوران فرد ابراز داشت: بر اثر شدت ضربه، مادر و کودک دچار ایست قلبی شده بودند که بلافاصله تکنسین های اورژانس با معاینات اولیه متوجه عدم وجود علائم حیاتی در مادر و کودک شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان عنوان کرد: هر دو مصدوم با اقدامات احیایی و مانیتورینگ به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند.

وی با اشاره به اینکه کودک در بخش آی سی یو و مادر در بخش اورژانس تحت مانتیورینگ قرار گرفتند، گفت: متاسفانه علارغم انجام اقدامات درمانی پرسنل برای نجات جان مادر و کودک، تلاش ها بی نتیجه بود.
قطع چهار انگشت جوان 18 ساله در یاسوج

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از قطع شدن 4 انگشت جوان 18ساله ای که با چرخ گوشتی درحال کار بود در روستای اکبرآباد یاسوج خبر داد.
جلال پوران فرد با بیان اینکه این قطع عضو امروز (چهارشنبه 16اسفند ماه96) در ساعت 11 و29 دقیقه به وقوع پیوست، گفت: چهار بند اول انگشت دست این جوان بر اثر بی دقتی و رعایت نکردن نکات ایمنی کار با دستگاه چرخ گوشت قطع شد.
وی عنوان کرد: با اعلام این خبر به مرکز پیام 115 یاسوج، بلافاصله پایگاه 3شهری اورژانس115 به محل اعزام شد.
پوران فرد خاطر نشان کرد: تکنسین های اورژانس پس از انجام اقدامات مورد نیاز کنترل خونریزی و پانسمان، چهاربند انگشت  قطع شده را جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار