انتشار این کلیپ دو نکته بسیار مهم دارد که با پیگیری های خبرنگار ما بهتر روشن می شود و تا حدودی پشت پرده انتشار این کلیپ تا حدودی روشن می شود.
کد خبر: ۵۷۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 08 March 2018
این روزها شبکه های اجتماعی در کسری از ثانیه ، اخبار را به تمام نقاط کشور و یا جهان می رسانند. حال اینکه عمده ی این اخبار معمولا جدا از چهارچوب های معمول خبر ، چه از نظر حقوقی و چه از نظر رعایت شئونات انسانی و اخلاقی منتشر می شود. و متاسفانه به راحتی با آبروی افراد یا دستگاه ها بازی می شود.
روز گذشته کلیپی از معاون یکی از مدارس سیلاب کلوار شهرستان بویراحمد منتشر شد که در آن انتقاداتی به مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد وارد شده است. در این کلیپ معاون دبیرستانی در سیلاب کلوار سخنانی را بر علیه مدیر کل آموزش و پرورش بیان می کند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، انتشار این کلیپ دو نکته بسیار مهم دارد که با پیگیری های خبرنگار ما بهتر روشن می شود و البته پشت پرده انتشار این کلیپ هم تا حدودی روشن می شود که با توجه به برخی اتفاقات رسانه ای قومیتی در سطح استان به آن پرداخته نمی شود.
اولین نکته به زمان تهیه کلیپ و زمان انتشار آن مربوط می شود چرا که این کلیپ اسفند ماه سال گذشته تهیه شده است و انتشار آن به صورت گسترده در روزهای اخیر موجب تعجب است! ضمن اینکه فرد صحبت کننده هم گویا از انتشار آن چندان رضایت نداشته است!
 
جزئیات جدید از پشت پرده انتشار کلیپ بر علیه مدیر کل آموزش و پرورش / سقوط اخلاق و نیاز به برخوردی جدی
 
اما نکته دیگر به مضمون واقعی در خصوص صحت و سقم سخنان فرد صحبت کننده مربوط می شود!در این زمینه واقعیت دیگری وجود دارد که کلیت مضمون کلیپ را رد می کند.
دبیر اجرایی موسسه نهضت سبز زاگرس تاکید کرد: لباس‌هایی که در مناطق محروم توزیع و در آن کلیپ منتشر شده، مربوط به خیرین است و هیچ ربطی به اداره‌کل آموزش و پرورش و مدیرکل آن ندارد.

امید سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص کلیپی که در فضای مجازی مبنی بر توزیع لباس‌هایی در مناطق محروم استان به ویژه منطقه زیلایی و سیلاب‌کلوار که گفته می‌شد از طرف هادی‌ زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد است، توضیح داد و گفت: موسسه نهضت سبز زاگرس همواره در مناطق مختلف محروم استان کالاهایی نظیر کیف، کفش و لوازم التحریر را بین دانش‌آموز نیازمند که به همت خیرین سراسر کشور تأمین شده است، توزیع می‌کند.
وی در ادامه گفت: این موسسه بیش از هزار دانش‌آموز نیازمند را تحت پوشش قرار داده است.

دبیر اجرایی نهضت سبززاگرس افزود: توسط خیرین سراسر کشور یک کامیون با محتویاتی از قبیل لباس‌های نو و دست‌ دوم مرتب و پتو به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد که ما توانستیم بخشی از این اقلام را تفکیک و لباس‌های نو را از دست دوم جدا و بسته‌بندی کردیم.

وی ادامه داد: اما به دلیل حجم زیاد کالاها نتوانستیم همه این اقلام را تفکیک‌ کنیم. در نهایت لباس‌ها و سایر کالاها را بسته‌بندی کردیم و به دلیل اینکه این موسسه از امکانات لازم از جمله خودروی مناسب برخوردار نبود، از برخی مسوولان و رابطین آموزش و پرورش خواستیم که در توزیع این اقلام یاری گر ما باشند.

سجادی تاکید کرد: این لباس‌ها به هیچ وجه ربطی به آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و شخص مدیرکل آن ندارد.
جزئیات جدید از پشت پرده انتشار کلیپ بر علیه مدیر کل آموزش و پرورش / سقوط اخلاق و نیاز به برخوردی جدی


وی گفت: اخیراً موسسه نهضت سبز زاگرس بیش از ۱۵۰ جفت کفش نو را بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع کرد.

دبیر اجرایی نهضت سبز زاگرس تصریح کرد: بخش زیادی از اقلام ذکر شده «نو» و مابقی هم لباس‌های دست دوم اما مرتب بودند.

سجادی با ابراز تأسف از انتشار این کلیپ، افزود: متأسفانه برخی با این اقدامات نادرست و ناپسند ضمن زیر سووال بردن این گونه کارهای خیر و خداپسندانه با آبروی مسلمانان و اشخاص حقیقی و حقوقی بازی می‌کنند که امید می‌رود مسوولان مربوطه برخوردهای لازم را با این افراد داشته باشند.

سجادی تاکید کرد: خیرین سراسر کشور همواره کالاهایی را در اختیار نهضت سبز زاگرس قرار می‌دهد که آن را در مناطق محروم و بین مردم نیازمند توزیع کند که این لباس‌ها نیز از جمله این اقلام بودند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ماجرای بنر نویسان شهر چرام از این دست اقدامات غیراخلاقی بود که نهایتا با برخورد قاطع مسئولین قضائی این شهرستان مواجه شد و موجب گردید افراد نسبت به انتشار غیرقانونی و غیر اخلاقی خود بیشتر توجه کنند و به نوعی پدیده خطرناک بنر نویسی که می رفت به یک معظل اجتماعی تبدیل شود با اقدام به موقع دستگاه قضایی مدیریت شد. حال به نظر می رسد برخورد با چنین پدیده زشتی در شبکه های اجتماعی از طرف مراجع قانونی ، این گونه هجمه های بی مهابا در فضای مجازی را مدیریت خواهد نمود.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
شخص منتشرکننده قطعاادم ....... بوده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
حالا اون لباس کهنه ها و کفشهای بدردنخور رو کی میپوشه و چرا در کشور ایران با این همه ثروت باید شاهد این این کارها باشیم. چرا این همه محرومیت؟ پس الان با زمان شاه چه فرقی داره؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
دیگه اینقدر و دروغ وتظاهر را دیدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
بنده به عنوان یکی از اهالی سیلاب و کلوار که در حضور مدیر کل در منطقه حضور داشتم کاملا کلیپ منتشر شده را تایید می کنم چون با چشم های خودم دیدم
علی جمشییدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
موسسه سبز نهضهت زاگرس اگه قصد ام خیری را دارد نباید لباسهای تاناکو ایی را تحویل با ابر وی عزیزان نیا زمند بازی کند . درسته که مردم ما فقیرن ولی با همون نداریها میسازن ولی زیر بار این خفتها نمیرن شایسته است اگه قصد کمک دارید لباسهدی نو را تهیه وتوزیع نمایید . انصافا این لباسها دست دهم نبودن . این حرکت ناپسند برای تضیف قوم لر بوده . ازموسسه نهضت سبز هم تقاضا داریم درجهت شناسایی خود وتبلیِغ از هر حربه ایی استفاده ننمایند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار