مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده از برگزاری مانور بسیج سلامت نوروزی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳ 08 March 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امراله خانی اظهار داشت: در این مانور بازرسان بهداشتی، دامپزشکی و اتاق اصناف در قالب چهار تیم از صنوف و اماکن تهیه و توزیع غذایی شهرستان بازدید کردند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده گفت: برنامه بسیج سلامت نوروزی همه ساله از 15 اسفند ماه شروع و تا ۱۵ فروردین ماه با حضور بازرسین بهداشت محیط و با اولویت نظارت بر اماکن و مراکز حساس، با هدف حفظ و ارتقاء سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی و ایمنی آب و مواد غذایی در سطح عرضه و به منظور کاهش و کنترل بیماری های مرتبط با آب و مواد غذایی اجرا می شود.
این مسئول افزود: طی این مانور از 29 مکان کسب، شامل 8 صنف حساس، 20 سوپرمارکت و خواروبار فروشی و یک اماکن عمومی بازدید شد.
خانی ادامه داد: 90 کیلوگرم مواد غذایی شامل مواد لبنیاتی، مواد پروتئینی و گوشتی، طعم دهنده ها و رنگ ها، شیرینی، نان، آجیل، کنسروها، کمپوت و نوشابه ها در این بازدید توسط بازرسان کشف و ضبط گردیده است.
وی در پایان ضمن اعلام آمادگی کامل تیم های بازرسی بهداشت محیط جهت بازدید از صنوف و اماکن حساس در این ایام خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند شکایات بهداشتی خود را از طریق تلفن گویای 190 اعلام نمایند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار