اپراتورهای اورژانس استان که همگی از کارشناسان خانم و پرستار خبره و با تجربه هستند، در چنین مواقعی قبل از رسیدن آمبولانس به محل به صورت تلفنی راهنمایی های لازم به بیمار یا شخص تماس گیرنده ارائه می شود تا خونسردی خود را تا رسیدن آمبولانس 115حفظ نماید.
کد خبر: ۵۷۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ 09 March 2018

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تولد ششمین نوزاد در آمبولانس های اورژانس 115استان خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی اورژانس115 استان؛ جلال پوران فرد با بیان اینکه تولد ششمین نوزاد عجول اینبار در روز پنجشنبه( 17اسفندماه 96) ساعت 3 بامداد توسط تکنسین های اورژانس مادوان صورت گرفت، گفت: این نوزاد، پسر و دومین فرزند این خانواده است.

وی عنوان کرد: با اعلام این خبر به مرکز پیام، بلافاصله آمبولانس 115مادوان به محل اعزام شد.

پوران فرد، تصریح کرد: اپراتورهای اورژانس استان که همگی از کارشناسان خانم و پرستار خبره و با تجربه هستند، در چنین مواقعی قبل از رسیدن آمبولانس به محل به صورت تلفنی راهنمایی های لازم به بیمار یا شخص تماس گیرنده ارائه می شود تا خونسردی خود را تا رسیدن  آمبولانس  115حفظ نماید.

رئیس اورژانس 115 استان، خاطر نشان کرد: نوزاد عجول اجازه رسیدن مادر به بیمارستان را نداد و در آمبولانس چشم به دنیا گشود و تکنسن ها بعد از انجام اقدامات متناسب و درمانی لازم برای مادر و نوزاد هر دو را در سلامت کامل به بیمارستان امام سجاد (ع) جهت معاینات لازم انتقال دادند.
 
نوزاد عجولی که اجازه رسیدن مادر به بیمارستان را نداد ! + تصویر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار