علی خرامین عضو انجمن هلال احمر کشور گفت: دردهای مردم ما زیر برف‌ها چه بگویم، بلکه زیر دردها پنهان شده است، دریغ از یک روز عزای عمومی.
کد خبر: ۵۷۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۳ 10 March 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی خرامین در جلسه مجمع عمومی جمعیت هلال احمر کشور که در مشهد با حضور جمع زیادی از مسوولان این نهاد برگزار شد، اظهار کرد: عرض تسلیتی دارم، خدمت ملت ایران به خصوص بازماندگان سانحه هوایی یاسوج.

خرامین افزود: خانواده‌های جانباختگان دردها و مصیبت‌ها و رنج‌های دیده‌اند که زبان از بیان آنها  قاصر است.

وی گفت: ضمن نگه داشتن شکوائیه‌ها از کاستی ها، جای دارد از سازمان هلال احمر که حقاً و انصافاً در این حادثه برای امدادرسانی و عملیات جست‌وجو سنگ تمام گذاشتند، به خصوص سازمان امداد و نجات، و به ویژه خلبانان که بارها تا سرحد خطر جهت کنکاش و جست‌وجوی اجساد رفتند، تشکر و قدردانی کنم.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دردهای مردم ما زیر برف‌ها چه بگویم، بلکه زیر دردها پنهان شده است، دریغ از یک روز عزای عمومی.

خرامین در بخش دیگری از سخنان خود به جلسه مجمع عمومی جمعیت هلال احمر اشاره و اظهار کرد: جایگاه اعضای مجمع عمومی کجاست؟ شوراهای استانی و مجمع عمومی چه نقش و جایگاهی دارند؟
دانلود

وی با بیان اینکه ما نه دارو و نه مکمل هستم و گویا دارونما هستم، افزود: اختیارات و جایگاه ما در مجمع عمومی جمیعت هلال احمر مشخص نیست.

عضو مجمع عمومی جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۶ سال شاهد برپایی این جلسات بودم و هزینه‌های زیادی از بیت‌المال نیز خرج شده است و نقایص زیادی را دیدم.

خرامین در ادامه تاکید کرد: اساسنامه مجمع عمومی هلال احمر باید بازنگری شود و جایگاه ما مشخص و تعریف شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار