زارع پور اضافه کرد: این بسته البسه که از سوی تشکلی مردم نهاد در اسفند ماه سال 95 توزیع شده و کلیپ ان در این مقطع منتشر شده جای سوال دارد.
کد خبر: ۵۷۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 10 March 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلیپ منتشر شده در فضای مجازی و البسه ای که در آن بسته نشان داده شده هیچ گونه ارتباطی با آموزش و پرورش ندارد.

هادی زارع پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: این بسته توسط گروه مردم نهاد نهضت سبز زاگرس که یک گروه مردم نهاد زیست محیطی است و در کنار کارهای زیست محیطی اقدامات خیری از جمله توزیع البسه بین خانواده های بی بضاعت در مناطق محروم استان و بعضا مدارس روستاهای محروم داشته اند بوده که دبیر اجرایی این تشکل مردمی نیز این موضع را اعلام کردند.

وی اظهار کرد: دبیر این تشکل گفته بسته ای که در اختیار مدرسه مورد اشاره گذاشته شده در کلیپ گرفته شده توسط این تشکل انجام شده بنابراین با توجه به اینکه این کلیپ در سطح بسیار گسترده ای در فضای مجازی استان، کشور و خارج کشور منتشر شده و با آبروی آموزش و پرورش، استان و در سطح فراتر نظام مقدس جمهوری اسلامی بازی شده و با توجه به اینکه محتوای منتشر شده در کلیپ از مصادیق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به قصد ضرر رساندن به اشخاص حقیقی و حقوقی بود قطعا از طریق پلیس فتا و دستگاه قضایی و هیئت رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش پیگیری های قانونی لازم صورت خواهد گرفت تا جلوی این اقدامات کاملا غیراخلاقی در استان از این به بعد گرفته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انتظار داریم با توجه به مطالبات مکرر فرهنگیان دستگاه محترم قضایی و سایر مجاری ذیربط از جمله پلیس فتا موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.

زارع پور اضافه کرد: این بسته البسه که از سوی تشکلی مردم نهاد در اسفند ماه سال 95 توزیع شده و کلیپ ان در این مقطع منتشر شده جای سوال دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار