رئیس شورای شهر یاسوج با اشاره به اینکه مسئولان نباید مردم را فراموش کنند گفت : خیلی از نمایندگان برای استیضاح وزیر پیشقدم شدند اما نماینده ما دلخوش بود که کنار وزیر عکس بگیرد.
کد خبر: ۵۷۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ 10 March 2018
جلسه شورای شهر یاسوج با حضور  تمامی اعضای این شورا در سالن جلسات این شورا برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس شورای شهر یاسوج در این جلسه بیان کرد: جا دارد در این جا بخاطر حادثه پیش آمده سقوط هواپیمای تهران – یاسوج به هموطنان عزیز از طرف شورای شهر تسلیت عرض کنم .

سید هدایت اکبری گفت : می گویند هوپیمای نیمه سنگین نمی تواند در این فرودگاه پرواز کند اما من سوال دارم چطور اقای رئیس جمهور و یا وزیر راه در همین فرودگاه با هواپیمای نیمه سنگین وارد فرودگاه شدند.

اکبری ادامه داد: چطور هواپیمای نیمه سنگین برای مسئولان جواب می دهد اما برای این مردم که همواره با انقلاب حرکت کرده اند جواب نمی دهد .

وی با اشاره به اینکه مسئولان نباید مردم را فراموش کنند گفت : خیلی از نمایندگان برای استیضاح وزیر پیشقدم شدند اما  نماینده ما دلخوش بود که کنار وزیر عکس بگیرد.

رئیس شورای شهر یاسوج گفت : نماینده ما باید پاشنه درب اتاق وزیر را از جا می کند اما می آید می گوید بیمه مسافران پرداخت می شود(خاطر نشان می شود خبرگزاری تسنیم انتشار دهنده خبر گفته زارعی مبنی بر پرداخت بیمه را چند روز پس از انتشار تکذیب کرد )الان این پول بیمه چه دردی از دکتر دانشی یا دکتر یاری و دیگر عزیزان دوا می کند.

سید هدایت اکبری گفت : نمایندگان ما بجای اینکه انجا بگویند ما سهم عظیمی از نفت و معادن کشور را در اختیار داریم و سهم مردم ما این نیست ، می روند با وزیر عکس سلفی می گیرند.

وی گفت : آقای رشید پور یک کلیپی در فضای مجازی قرار داد وگفت که فرودگاه رادار ندارد دستگاه ای ال تی خاموش بود ،مسئولان باید حق مردم را بگیرند ،همین هواپیمایی را که وزیر را با فرودگاه یاسوج آرود در اختیار مردم قرار دهند.

سید هدایت اکبری گفت : می رویم از بهزیستی انتقاد می کنیم می گویند خلاف قانون عمل می کنید می گویند اککبری می خواست معاون استاندار شود حالا که نشد انتقاد می کند ،مسئولان باید روزمرگی را از دستور کار خود خارج کنند تا شاهد اتفاقات تلخ نباشیم.

محمد رحیم دهرابپور گفت : سال قبل چند ماه فرودگاه را تعطیل کردند که عملیات اجرایی انجام دهند یکی بگوید چه کاری در فرودگاه انجام شد آیا مسیر فرودگاه فقط باید کوه دنا باشد./فصلی نو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار