شورای مشارکت های مردمی بانوان خیرین مجمع سلامت کهگیلویه در کمتر از 2 هفته اغاز فعالیت دومین کاروان خود را همگام با نوزدهمین کاروان سلامت جمعیت هلال احمر کهگیلویه اجرانمودند. 
کد خبر: ۵۷۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳ 10 March 2018
شورای مشارکت های مردمی بانوان خیرین مجمع سلامت کهگیلویه در کمتر از 2 هفته اغاز فعالیت دومین کاروان خود را همگام با نوزدهمین کاروان سلامت جمعیت هلال احمر کهگیلویه اجرانمودند. 
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، رئیس شورای مشارکت های مردمی بانوان خیرین مجمع سلامت کهگیلویه در حاشیه این کاروان در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: درصورت همکاری خیرین، نیازهای بانوان روستاهای کمتر برخوردار شناسایی و در جهت برطرف نمودن آنها در کمترین زمان اقدام می کنیم. 

ذولفا پاسدار گفت: در راستای اهداف شورای مشارکت های مردمی بانوان خیرین سلامت  در حوزه آموزش مسائل بهداشتی -درمانی به بانوان روستاهای محروم و دور افتاده، دومین کاروان را با همکاری جمعیت هلال احمر کهکیلویه و حمایت همه جانبه سیدعادل رهبریان در روستای شرنگرنگ دیشموک برگزار و خوشبختانه بااستقبال خوب بانوان دراین روستا همراه شد.
پاسدار بااشاره به اقدامات انجام گرفته بیان کرد: آموزش های  لازم در حوزه بهداشت-درمان  به بانوان ارائه شد و بیش از ۳۰ بسته بهداشتی-درمانی ،البسه میان بانوان در روستا توزیع شد.
وی ادامه داد: در خصوص نقش آفرینی  بهتر بانوان در بحث مدیریت سلامت روان خانواده ها نیز مشاوره هایی در این خصوص به بانوان ارائه گردید.
ذولفا پاسدار با تشکر از همکاری سید عادل رهبریان رییس جمعیت هلال احمر کهگیلویه و همچنین پیگیری و هماهنگی های خانم ها تابش نژاد روابط عمومی و ساجدی عضو شورا تصریح کرد:همکاری شورای مشارکت های مردمی بانوان خیرین سلامت کهگیلویه با جمعیت  هلال احمر کهگیلویه وسایر نهادها در جهت بالا بردن سطح سلامت جسم و روان بانوان در روستاهای محروم و دور افتاده کهگیلویه ادامه می یابد.
رئیس شورای مشارکت های مردمی بانوان خیرین سلامت کهگیلویه ادامه داد: نیازاست مدیران ادارات ،نهادها و همچنین خیرین سلامت در جهت کاهش آلام بانوان کهگیلویه این شورا را یاری کنند. 
وی تصریح کرد: بزودی جلساتی با مسئولان شهرستان در زمینه چگونگی همکاری و بهره گرفتن از امکانات موجود در راستای کاهش مشکلات بانوان کهگیلویه برگزار می شود. 
ذولفا پاسدار با اشاره به استقبال و همراهی اصحاب رسانه در برنامه های این شورا از خبرنگاران قدردانی کرد و آنها را بازوی توانمند شورای مشارکت های مردمی بانوان خیرین سلامت در اجرای برنامه ها برشمرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار