روز گذشته اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد ، با 4 تصادف با 12 مصدوم روز پرکار و شلوغی را پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۵۷۷۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶ 11 March 2018
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی یک دستگاه کامیون در کاکان و برخورد پژو با پراید در کریک با 7 مصدوم خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی اورژانس115؛ جلال پوران فرد گفت: در ساعت ۱۴ و ۴۲ دقیقه امروز (۱۸ اسفند ماه ۹۶) یک دستگاه کامیون در کیلومتر 20 جاده کاکان(چشمه چنار) واژگون و ۲ مصدوم در پی داشت.

وی با عنوان اینکه ساعت 18 و 20 دقیقه امشب نیز در کریک، اتوبان یاسوج به اصفهان برخورد دو خودروی پژو و پراید 5 مصدوم بر جای گذاشت، تصریح کرد: در مجموع هر دو حادثه 7 مصدوم در پی داشت که 2 مصدوم خودرو پراید دچار جراحت شدید صورت و شکستگی ران شده بودند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان در ادامه از امداد رسانی اورژانس هوایی گچساران به بیمار قلبی و انتقال آن از باشت به بیمارستان رجایی گچساران خبر داد.

پوران فرد همچنین به برخورد پراید با موتورسیکلیت در سپیدار( روستای باجولی) ونیز تصادف پیکان با عابر پیاده در سرآبتاوه اشاره نمود و گفت: این دو تصادف 5 مصدوم درپی داشت.

وی عنوان کرد: در پی اعلام این اخبار به مرکز پیام بلافاصله اکیپ های اورژانس از پایگاه های کاکان،707، دشت بازار، سپیدار و هلال احمر به مناطق مورد نظر اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: تکنسین های اورژانس تمام مصدومان را بعد از اقدامات درمانی لازم به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار