به همت آموزش وپرورش لنده برگزارشد
چهل و هفتمین جشنواره فیلم رشد به همت اداره آموزش وپرورش لنده با محوریت نمایش فیلم های آموزشی ، تربیتی با حضور دانش آموزان هر سه مقطع تحصیلی به مدت سه روز درسالن خدیجه کبری این شهرستان برگزار گردید
کد خبر: ۵۷۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 13 March 2018

 

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویر احمد چهل و هفتمین جشنواره فیلم رشد به همت اداره آموزش وپرورش لنده با محوریت نمایش فیلم های آموزشی ، تربیتی با حضور دانش آموزان هر سه مقطع تحصیلی به مدت سه روز درسالن خدیجه کبری این شهرستان برگزار گردید.

مشهدی زاده کارشناس تکنولوژی و گروههای آموزشی اداره آموزش و پروش و دبیر جشنواره در حاشیه این جشنواره گفت: انتخاب و معرفی فیلم‌های آموزشی و تربیتی از سراسر جهان،‌ بهره گیری از توانایی صنعت سینما در آموزش و پرورش و نقش موثر آن در پیشبرد فرآیند یاد دهی و یادگیری،  ارتقای جایگاه فیلم های آموزشی و تربیتی ، آگاهی از تحولات و نوآوری های علمی-آموزشی و تربیتی از اهداف این رویداد است .

دبیر جشنواره فیلم رشد در لنده افزود: نگاه ما به جشنواره فیلم رشد آموزشی است زیرا به اعتقاد ما فیلم یکی از اجزای بسته آموزشی است و کتاب درسی به تنهایی نمی‌تواند آموزش را به دانش آموزان منتقل کند.

وی خاطر نشان کرد:جشنواره فیلم رشد با مضمون نمایش فیلم های آموزشی ،تربیتی برای دومین سال در شهرستان لنده اجرا می شود و این شهرستان در سال گذشته مقام دوم استانی را کسب نموده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار