به مناسبت 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهداء ،حجت الاسلام والمسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد پیام  تبریکی منتشر نمودند. 
کد خبر: ۵۷۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 13 March 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهداء ،حجت الاسلام والمسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد پیام  تبریکی منتشر نمودند. 
متن پیام بدین شرح است:  
بسم رب الشهداء و الصدیقین 
سلام بر شهداء و درود بر ارواح بلندشان که نقش جغرافیایی ایران عزیزرا نه با بذل مال بلکه با قلم سرخ خون جاودان ساختند. 
22 –اسفندماه روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است، روز بزرگداشت شهدائ. تاریخ پر رمز و راز اسلام سرشار از جان فشانی مردانی برای اعتلای کلمه ی حق است که از جان و مال خویش گذشتند تا پرچم مقدس لا اله الا الله استوار بماند. 
امروزه امنیت ، اقتدار، آسایش و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا مرهون رشادت ها و ایثارگری های شهدای انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس ، مدافعان حریم حرم  و امنیت است. 
بزرگداشت یاد ،نام و خاطره ی شهیدان موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های معظم ایشان است و بفرموده ی امام عزیز که: خانواده ی شهیدان چشم و چراغ انقلابند و مقام عظمای ولایت که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء را کمتر از شهادت ندانسته اند باعث انتقال و انتشار فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعدی خواهد شد. 
 این جانب ، این روز عزیز در تقویم انقلاب اسلامی ایران را به خانواده های معزز و مکرم شهیدان تهنیت گفته و امیدوارم رهروان خوبی برای شهداء باشیم. 
با آرزوی مجد و عظمت اسلام و مسلمین 
غلامرضا مزارعی 
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار