جشنوار فیلم رشد در شهرستان بویراحمد پس از 5 روز و نمایش 54 فیلم به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۵۷۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴ 15 March 2018
جشنوار فیلم رشد در شهرستان بویراحمد پس از 5 روز نمایش 54 فیلم به کار خود پایان داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دبیر اجرایی جشنواره فیلم رشد در شهرستان بویراحمد گفت : چهل و هفتیمین جشنواره فیلم رشد با استقبال خوب مسئولین و دانش آموزان برگزار شد.
حمید الهی افزود : این جشنواره در شهر یاسوج و همزمان با سراسر استان از روز شنبه آغاز و امروز هم آئین اختتامیه آن برگزار شد .
الهی گفت : تصاویر و فیلم های منتشر شده در فضای مجازی نشان دهنده استقبال خوب از این جشنواره در سراسر استان است که امیدواریم مسئولین جهت هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره در سال های بعد اقدام نمایند.
اختتامیه جشنواره رشد با دو انتقاد از طرف دبیر جشنواره
 
معاون پژوهش و برنامه ریزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد افزود : به نظر می رسد مسئولین بالادستی در خصوص برگزاری این جشنواره ها باید برخی مشکلات موجود را برای سال های بعد برطرف نمایند.
الهی گفت : علی رغم استقبال خوب دانش آموزان از نمایش فیلم ها اما دو مشکل اساسی در جشواره امسال وجود داشت ، یکی زمان نامناسب برگزاری جشنواره و دیگری هم پایین بودن اعتبار پیش بینی شدهبرای اجرای جشنواره است که امیدواریم در سال های بعد در این خصوص اقدام صورت گیرد.
رابط اجرایی جشنواره فیلم رشد شهرستان بویراحمد هم گفت : در جشنواره امسال 54 فیلم به نمایش درآمد که مورد استقبال خوب مدارس و دانش آموزان قرار گرفت.
عابدنژاد افزود : 14 اثر از فیلمسازان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره به نمایش درآمد .
وی گفت : از ابتدای شروع جشنواره هر روز 4 سانس فیلم نمایش داده می شد و در هر سانس بیش از 200 دانش آموز به تماشای فیلم ها می پرداختند.
اختتامیه جشنواره رشد با دو انتقاد از طرف دبیر جشنواره
 
عابدنژاد بیان کرد : علاوه بر نمایش روزانه در سالن آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ، برخی فیلم ها هم بصورت سیار در مدارس شهر و روستاهای شهرستان بویراحمد نمایش داده می شد.
وی یکی از نکات برجسته جشنواره چهل و هفتم فیلم رشد را برگزاری جلسه نقد فیلم توسط دانش آموزان و مسئولین اجرای جشنواره عنوان کرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار