ا برنامه ریزی صورت گرفته توسط موسسه سلامت امید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از چندین هفته پیش طی رایزنی با پزشکان خیّر از روز دوم فروردین ماه برنامه ویزیت رایگان بیماران در شهر سوق آغاز شد.
کد خبر: ۵۸۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ 24 March 2018

سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: نخستین سفر تیم سلامت امید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با  اعلام آمادگی پزشکان متخصص و فوق تخصص جهت ویزیت رایگان مردم از دوم تا دوازدهم فروردین ماه سال جاری در مرکز جامع سلامت شهر سوق در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، امین اله بابویی افزود: خدمات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این بار در ایام نوروز در شهر سوق از توابع شهرستان کهگیلویه با استقبال مردم همراه بود که بیماران توسط پزشکان متخصص ویزیت شدند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته توسط موسسه سلامت امید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از چندین هفته پیش طی رایزنی با پزشکان خیّر از روز دوم فروردین ماه برنامه ویزیت رایگان بیماران در شهر سوق آغاز شد.

بابویی اظهار داشت: پزشکان فوق تخصص و متخصص خیّر شامل، متخصصین گوش، حلق و بینی، چشم، قلب و عروق، مغز و اعصاب، کلیه و مجاری ادرار، ارتوپد، ارولوژی، زنان و زایمان، جراح عمومی، داخلی، عفونی، اطفال، داخلی، شنوایی سنج، بینایی سنج، پرستار و ماما خدمات رایگان را در دو نوبت صبح و عصر به مراجعه کنندگان ارائه می دهند.

وی عنوان کرد: با تعیین شماره تلفن جهت اخذ نوبت و تماس مردم با این شماره، نوبت ها از قبل مشخص و در روز قبل از حضور پزشک در مرکز به مردم اطلاع رسانی می شود.

سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان ابراز داشت: این امر موجب شده تا برنامه با نظم خاصی اداره شود بگونه ای که تا پایان روز دوم حدود 100 نفر توانسته اند از خدمات رایگان توسط پزشکان بهره مند شوند.

وی از اقدامات مناسب دانشگاه علوم پزشکی یاسوج جهت خدمت به مردم در همه نقاط استان خبر داد و گفت: خوشبحتانه از زمان آغاز مسئولیت دکتر ایلامی به عنوان رئیس دانشگاه و تاکید ویژه وی، حمایت و پشتیبانی بسیار خوبی جهت اعزام تیم های خیر به نقاط مختلف استان، خصوصا" مناطق محروم صورت گرفته تا خدمات دانشگاه علوم پزشکی به صورت عادلانه در خدمت به همه مردم قرار گیرد.

بابویی در پایان از همه پزشکان خیّر که در این گونه فعالیت های خداپسندانه، یار و یاور دانشگاه علوم پزشکی هستند قدردانی نمود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار