نماینده شهرستانهای بویر احمد و دنا از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بویراحمدبازدید نمود.
کد خبر: ۵۸۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 26 March 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ، در این بازدید که  فرماندار شهرستان بویر احمد ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان ،مسئول میراث فرهنگی و گردشگری  شهرستان نیز حضور داشتند زارعی  با ابراز رضایت از عملکرد ستاد اسکان خواهان همکاری و تعامل بین بخشی دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر با آموزش و پرورش شد .

نماینده شهرستانهای بویر احمد ودنا در مجلس شورای اسلامی  دراین بازدید از تمامی دست اندرکاران واعضای ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بویر احمد  تشکر کرد و بر فراهم نمودن امکانات مناسب برای اسکان و میزبانی از میهمانان نوروزی شهرستان تاکید کرد و اظهار امیدواری کرد مسافرانی که به این شهرستان گردش پذیر  مسافرت می کنندخاطرات خوبی را از این شهرستان داشته باشند.

زارعی  عنوان کرد: یکی از مواردی که می تواند به توسعه شهرستان بویر احمد  کمک کند توجه به زیرساخت های گردشگری است که آموزش و پرورش به خوبی توانست با در اختیار نهادن مدارس در این بخش ایفای نقش کند.

طی این بازدید میهمانان نوروزی شهرستان نیز انتقادات و پیشنهادهای خود را در جهت بهبود شرایط مراکز و آسایش و رفاه بیشتر و مطلوب مسافرین بیان نمودند.

حسن زاده مدیر وعباسی  معاون  توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش هم با ارائه گزارشی از روند این ستاد خواهان مساعدت ببیشتر و تجهیز مدارس برای پذیرایی از مهمانان نوروزی وایام  تابستان شدند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار