بخشدار سوق عنوان کرد؛
قطعی آب شهر سوق به مدت ۴۸ ساعت منجر به گلایه مندی مردم این شهر شد. 
کد خبر: ۵۸۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲ 04 April 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، قطعی و نبود آب آشامیدنی در روز‌های دوشنبه و سه شنبه (۱۳ و ۱۴ فرودین ۹۷) منجر به گلایه مندی و نگرانی مردم شهر سوق شد.

بخشدار سوق دلیل قطعی آب در روز نخست را نوسانات برق در تابلوی برق و کلید مادر بیان کرد و گفت: متاسفانه نوسانات برق باعث شد تابلوی مادر دچار اختلال شود که با تلاش اداره آب و فاضلاب تا پاسی از شب این مشکل حل شد.

رزمجو افزود: بعد از رفع این مشکل، پمپ آب در حین آبگیری به علت نوسانات برق دچار اختلال و از کار افتادگی شد و با تلاش کارکنان آب و فاضلاب شهری این مشکل تا بعد ظهر دیروز رفع شد.

وی به مصرف بهینه آب و فرهنگ سازی در این زمینه اشاره کرد و گفت: مردم سعی کنند در مصرف آب صرفه جویی و از هدر دادن آب خودداری کنند.

بخشدار سوق خواستار افزایش قطر لوله آب آشامیدنی شهر سوق و تعویض آن به دلیل فرسوده بودن شد و افزود: هرساله در بیشتر محله‌ها و مناطق شهر سوق مشکل کم آبی وجود دارد و آن هم به دلیل رسوب گذاری و فرسودگی لوله هاست که حتما باید تعویض شوند.

شهر سوق در فاصله ۱۵ کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه واقع شده است. ۶ شهر استان امسال با تنش آبی مواجه هستند که شهر سوق جزو این شهر‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار