روابط عمومی اداره میراث فرهنگی کهگیلویه به سخنان امام جمعه قلعه رییسی در مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه این شهر واکنش نشان داد.
کد خبر: ۵۸۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ 07 April 2018
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، روابط عمومی اداره میراث فرهنگی کهگیلویه به سخنان امام جمعه قلعه رییسی در مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه این شهر واکنش نشان داد. 
متن جوابیه :

امام جمعه محترم شهر قلعه‌رئیسی

 با سلام و احترام ضمن تبریک سال نو در جوابیه حضرتعالی که در خطبه‌های پرصلابت نماز جمعه ۹۷/۷/۱۷ شهر قلعه رئیسی مبنی بر عملکرد اداره میراث فرهنگی در منطقه گردشگری آبشار کمردوغ ایراد فرمودید به عرض حضرتعالی می‌رساند همانگونه که مستحضرید آبشار کمردوغ یکی از مهم‌ترین آثار طبیعی کشور است که سال ۱۳۸۹ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. 
این آبشار در پیچ و خم کوه‌های ترک خورده تنگه‌ای در ۲۰ کیلومتری قلعه‌رئیسی با ۱۰۰ متر ارتفاع و بیش از ۶۰ متر عرض یادآوری عظمت و جلال خداوندی و یکی از چشم‌اندازهایی است که دوستداران طبیعت را به خود فرا می‌خواند و امسال هم مثل سال‌های گذشته شاهد ورود گردشگران زیادی از اقصی نقاط مختلف کشور به این منطقه بودیم. 
تاکنون از سوی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان در این منطقه کارهای خوبی انجام گرفته که جهت استحضار جنابعالی و تنویر افکار عمومی به شرح ذیل اعلام می‌دارد.
اهم کارهای انجام شده:

 ۱- احداث سرویس بهداشتی ثابت، حفاظ نرده‌ای، زیرسازی و آسفالت ۵ کیلومتر جاده دسترسی بالادست آبشار، زیرسازی ۳ کیلومتر جاده دسترسی پایین دست آبشار، نصب سرویس بهداشتی پیش ساخته در پایین دست آبشار، احداث اردوگاه رفاهی تفریحی شامل( آلاچیق، سکوی نشیمن، ۱۲۰ مترنرده طرح چوب محافظ سکو، نصب سطل زباله، ساخت استخر آب، آبخوری، کباب پزی، منبع آب بتنی)، احداث قریب به ۵ پل در مسیر جاده دسترسی، احداث پارکینگ و در ضمن برق کشی اردوگاه اخیر به مناقصه رفته و تا هفته آینده پیمانکار آن مشخص و عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

خاطرنشان می‌شود جهت زیرساخت گردشگری در این منطقه حدود دو سال با کمبود زمین جهت احداث این کمپینگ مواجه بودیم که با همکاری بخشدار و دهیار روستا این مشکل برطرف گردید و در همین جا از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌نماییم. 
بر اساس گزارش خبرنگار تابناک از دهدشت، حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رییسی نسبت به ضعف زیرساخت های چاروسا که پشیمانی مسافران نوروزی را سبب گشته درخطبببه های نمازجمعه این هفته انتقاد کرده بود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار