هادی زارع پور در جمع فرهنگیان بویراحمد :
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد : در این نشست مقرر گردید تشکیل دبیرخانه پیگیری شعار سال در روابط عمومی استان و متناظر با آن در شهرستان ها تشکیل و پیگیری اقدامات را انجام دهد .
کد خبر: ۵۸۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۰ 08 April 2018
هادی زارع پور در جمع فرهنگیان شهرستان بویراحمد با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ از طرف مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی گفت : امیدوارم آموزش و پرورش در راستای وظایف خود یعنی و فرهنگ سازی خصوصاً در زمینه شهرستان موفق عمل کند.
زارع پور افزود : ما در همان روزهای آغاز سال نو ، شورای معاونین آموزش و پرورش در سطح استان را برگزار کردیم و از همان ابتدا رویکرد آموزش و پرورش در خصوص پیگیری شعار سال را تصویب نمودیم.
وی گفت : در این نشست مقرر گردید تشکیل دبیرخانه پیگیری شعار سال در روابط عمومی استان و متناظر با آن در شهرستان ها تشکیل و پیگیری اقدامات را انجام دهد .
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تحقق شعار سال دو برنامه در دستور کار قرار می گیرد که اولین برنامه مربوط به فرهنگ سازی در خصوص استفاده از کالای ایرانی خصوصاً در میان دانش آموزان است چرا که دانش آموزان می توانند سفیران خوبی برای آموزش و پرورش در میان خانواده ها باشند.

زارع پور دومین برنامه دستگاه تحت مدیریت خود برای تحقق شعار سال را تاکید بر خرید کالاهای با کیفیت ایرانی توسط واحد‌های زیر مجموعه آموزش و پرورش بیان کرد و افزود: مجموعه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تا جایی که امکان داشته باشد از کالای باکیفیت ایرانی استفاده خواهند کرد اما اولویت در تحقق شعار سال توجه ویژه به مقوله فرهنگ سازی است.

وی در ادامه به بخشنامه جدید مربوط به انتخاب و انتصاب مدیران اشاره کرد و گفت: شیوه نامه جدید قرار شد که در مراکز استان ها اجرایی شود که تاکنون اولین مرحله یعنی ثبت نام از متقاضیان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد صورت گرفته است و امیدواریم ادامه کار هم با جدیت پیگیری شود و اقدامات در چهار چوب قانون و به طور دقیق و صحیح انجام شود چرا که اگر بحث انتخاب مدیران درست انجام شود بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد.

زارع پور به در پیش بودن هفته معلم اشاره کرد و گفت : امیدوارم بتوانیم از معلمین خود به خوبی تجلیل کنیم.
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر جامعه را به یک بدن تشبیه کنیم معلمین قلب آن هستند.
وی گفت : سعی بر این است که امسال تجلیل از معلمین مدارس به انجمن اولیاء و مربیان واگذار شود نه اینکه خود از خود تجلیل کنیم.

زارع پور گفت: با توجه به تعطیلی روز ۱۲ اردیبهشت مراسم تجلیل در یکی از روزهای ۱۳یا ۱۵ اردیبهشت برگزار خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت : بنا بر این است که قبل از جشنواره اصلی که در بیستم اردیبهشت برگزار می شود پیش جشنواره‌های شهرستانی را  در قالب یاران مشارکت برگزار کنیم .
زارع پور بخش پایانی سخنان خود را به موضوع سازماندهی اختصاص داد و گفت : لازم است سازماندهی نیروها در اولویت باشد و از همین الان باید برنامه‌ریزی صورت گیرد.
وی گفت : همیشه در سازماندهی شهرستان بویراحمد مشکلاتی وجود دارد که انشاالله امسال این مشکلات را نخواهیم داشت خصوصاً در زمینه کمبودها و مازادها در برخی رشته ها.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
واقعا برا دولت روحانی متاسفیم که نتوانست که توان تعویض استانداران و مدیران کل را نداشت .البته معلوم است چون خوب برا انتخابات زد وبند کردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار