فوری /
درپی واژگونی مینی‌بوس در مسیر امامزاده بی‌بی حکمیه گچساران 16 نفر فوت یا مصدوم شدند.
کد خبر: ۵۸۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱ 08 April 2018

مینی بوس شرکت ملی حفاری در نزدیکی کاکامبارک منطقه بی بی حکیمه گچساران درجاده فرعی با 16سرنشین واژگون وبه دره ای سقوط کرده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی مینی‌بوس شرکت نفت و گاز گچساران در مسیر امامزاده کاکامبارک و کشته و مصدوم شدن ۱6 نفر خبر داد.

علت حادثه آنچنان که گزارش شده است روبرو شدن یک دستگاه تریلر با مینی بوس عنوان شد که باعث خارج شدن مینی بوس از جاده و سقوط به دره شده است.

حال برخی از مصدومان که به بیمارستان گچساران منتقل شده اند وخیم گزارش شده است.
 

بيمارستان بعثت صنعت نفت گچساران برای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان حادثه سقوط اتوبوس شرکت ملی حفاری در منطقه بهره‌برداری بی‌بی حکیمه به حالت آماده‌باش درآمد.

این حادثه تاکنون منجر به کشته شدن یک نفر شده است.

 

16 فوتی و مصدوم بر اثر واژگونی مینی بوی در مسیر گچساران - بی بی حکیمه + تصویر / در حال تکمیل

واژگونی مینی بوس ملی حفاری ۱۴ مصدوم و ۲ فوتی داشته است.

بنابر این گزارش یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس در دم جان باخته بود، و فوتی دوم به علت شدت جراحات در مسیر (در آمبولانس) جان باخت.

تکمیلی

جلال پوران فرد با بیان اینکه این واژگونی ساعت ۱۹و۲۵ دقیقه به وقوع پیوسته است، گفت: درگزارش اولیه ۱۶ مصدوم و یک فوتی درپی داشته که وضعیت دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی عنوان کرد: در پی اعلام این خبر بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس از گچساران، امامزاده جعفر، دیل، بی بی حکمیه(س) و ۲ دستگاه آمبولانس با هماهنگی لازم از بوشهر (شهرستان دیلم) به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه ۱ نفر در دم جان باخته بود، افزود: ۷ مصدوم به شهرستان دیلم منتقل و مابقی به بیمارستانهای گچساران انتقال داده شدند.

جلال پوران فرد اذعان نمود: وضعیت دو مصدوم انتقالی وخیم اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار