رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
دیودیده : ۹۱ هزار و ۲۷۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی ، توزیعی و خدماتی کهگیلویه و بویراحمد در ۱۲ماهه سال۹۶ انجام شد.
کد خبر: ۵۸۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 10 April 2018
رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت گفت : در سال گذشته ۹۱۲۷۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، داریوش دیودیده با اعلام این خبر افزود : در سال ۹۶ تعداد ۲۸۶۵ مورد پرونده تخلف از‌ واحدهای صنفی استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان جهت صدور حکم ارسال شد.
وی با اشاره به اینکه مجموع بازرسی های بعمل آمده از واحدهای صنفی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته ۹۱۲۷۶ مورد بوده است تصریح کرد : درپی این بازرسی ها  ۳۸۶۴  فقره تخلف از اصناف استان هم در حوزه های مختلف شناسایی کردیم. رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت کهگیلویه وبویراحمد بابیان اینکه  ۹۸۲  مورد تخلفات شناسایی شده در طول یکسال  مربوط به گرانفروشی است ، اضافه کرد : ۶۹۴ مورد ازتخلفات کم فروشی ، ۵۳۶ مورد تقلب ، ۶۳۷ مورد عدم درج قیمت و نصب نرخنامه بوده است.
دیودیده به شناسایی ۷۳۰ مورد تخلفات در طول یکساله ۹۶ در حوزه عدم صدور صورتحساب و فاکتور از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و یاد آور شد : ۲۰۲مورد از تخلفات به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی توسط واحد  های صنفی و غیرصنفی به  ثبت رسیده  است.
رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت تخلف در حوزه عرضه و فروش کالاهای قاچاق را ۸۴  مورد اعلام نمود و گفت : ارزش ریالی تخلفات صنفی سال۹۶ مبلغ ۲۴۸۳۰۳۳۲۰۰میلیارد ریال بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار