با حضور مسئولان استانی؛
صبح امروز 21 فروردین ماه ویژه برنامه "شکوه صبر" پاسداشت تکریم مقام پدران شهدای والای مقام با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده های معزز شاهد در سالن شهید آوینی دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰ 10 April 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه در این ویژه برنامه اظهار کرد: امروزه عظمت و عزت ملت ایران مدیون صبر و شکیبایی پدران و مادران شهدای والا مقام  است.
وی گفت: در دورانی که ارزش های  دینی و انسانی رخت بربسته بودند انسان هایی که شما پدران و مادران شهدا تربیت کرده بودید به جبهه  حق علیه باطل  آمدند و در مقابل جلادان حاکم بر تاریخ  ایستادند و به دعوت رهبر خود لبیک گفته و شربت شهادت  نوشیدند.
سید کمال الدین دولت خواه بیان کرد:بدون شک موفقیت و بزرگی شهدا  مدیون زحمات و تربیت پدران و مادرانی چون شماست که  مصداق واقعی شکوه صبر هستید.
دولتخواه  با بیان اینکه این ویژه برنامه و تکریم از پدران و مادران  شهدای والا مقام  نمایش عملی جلوه های شکوه ایثار صبر و استقامت است بیان کرد: ویژه برنامه شکوه صبر در واقع  انتقال  تجارب  فرزند پروری مناسب  پدران و مادران  شهدا به نسل جوان  و بهبود  مهارت های زندگی به این نسل است.
وی در پایان صحبت های خود افزود:شکوه صبر پاسداری از جلوه های ماندگار و سرمایه  گرانقدر اجتماعی در بین مردم است.
مسئول دفتر  نظارت شورای نگهبان کهگیلویه و بویر احمد در این ویژه برنامه  اظهار کرد: انتظار  می رود  وقتی برنامه ای جهت پاسداشت شهدا و والدین گرانقدر آن ها برگزار  می شود، همگان احساس وظیفه کنند و با شرکت  در این برنامه  خود را در کنار  والدین  شهدا متبرک کنند، اگر جایگاه والای  شهید و شهادت را نزد  خدا می فهمیدیم  امروز باید همه  مسولان  شهرستان کهگیلویه  با نهایت  تواضع  در این ویژه برنامه شرکت می کردند چرا که  اگر شهدا  نبودند این جایگاه  قطعا به آن ها نمی رسید و  این موضوع جای گلایه دارد.
حجت الاسلام خرم روز بیان کرد: احساس  تکلیف و به  خدا رسیدن و رنگ و بوی الهی پیدا کردن انسان را به جایگاهی  می رساند که جز خدا نمی بیند و قدم جز در راه خدا نمی گذارد. وی افزود: دنیا در نظر شهدای والا مقام کوچک آمد که دل از بستگان و  خانواده خود بریدند و  به میدان نبرد آمدند.
حجت الاسلام خرم روز در پایان صحبت های خود گفت: پدران و مادران شهدا  سرشار از خاطرات  فرزندان شهید خود  هستند و لازم است که این خاطرات بازگویی و استخراج شوند تا الگوی تربیتی برای تمام تاریخ شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار