کد خبر: ۵۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶ 07 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، غلام‌رضا پناه در حاشیه نشست حزب کارگزاران استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا شما در انتخابات دوره دهم مجلس شرکت می‌کنید؟، اظهار کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد کاندیدای مجلس نمی‌شوم، چونکه شرکتی تشکیل دادیم و علاقمندیم بیشتر کار کنیم و موفق‌تر می‌توانیم برای استان کهگیلویه و بویراحمد کار کنیم و پروژه‌های که در استان است سرعت بگیرند و به همین خاطر در استان حضور دارم و مسئولیت این شرکت را پذیرفتم دیگر نمی‌توانم در استان کاندیدای مجلس شوم.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر آیا در استان‌های دیگر یا تهران کاندیدای دوره دهم مجلس می‌شوید؟ بیان کرد: برای این مسئله که کاندیدای مجلس در خارج از استان شوم، نیاز به فکر دارد.

پناه در پاسخ به این سئوال که آیا در لیست حزب کارگزاران قرار می‌گیرید؟، اظهار داشت: باید ببینیم شرایط چه پیش می‌آید.

وی در ادامه به اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه شهرستان‌های بویراحمد و دنا توصیه کرد: حتماً هماهنگ و اتفاق‌نظر داشته باشند، سر یک فرد توافق کنند و رمز موفقیت در اتحاد، وحدت و همگرایی است. هر گونه اختلاف به ضرر همان جریان است و هر جریانی که به خواهد در عرصه سیاسی بویراحمد موفق باشد باید یک جریان منسجم  باشد.

پناه تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند در عرصه سیاسی حضور فعال و رسمی داشته باشند و بین آنها انشقاق و تفرقه ایجاد نشود و مردم را خوب مدیریت کنند، حتماً باید وحدت داشته باشند.

وی افزود: در حوزه بویراحمد و دنا هر کدام از نیروهای اصلاح‌طلب از فیلتر شورای نگهبان بگذرد در این دو حوزه موفق هستند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا گزینه‌های اصلاح‌طلبان بویراحمد و دنا مشخص است؟، افزود: فعلاً جلساتی وجود دارد و آقای سید باقر موسوی‌جهان‌آباد قطعاً کاندیدا هست و امیدواریم که ایشان تأئید صلاحیت شود در هر حال فکر نکنم آقای موسوی‌جهان‌آباد مشکلی داشته باشد.

پناه افزود: اگر آقای موسوی‌جهان‌آباد موفق نشود از فیلتر شورای نگهبان بگذرد، در آن صورت اصلاح‌طلبان با اتحاد پشت سر نیرو دیگری قرار خواهند گرفت و قطعاً آن فرد پیروز خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار