فرماندار لنده خبر داد
پیش از ظهر دیروز این افراد به همراه خانواده جهت تفریح به کوه سیاه لنده عزیمت نمودند که به دلیل تغییرات آب و هوایی و ورود توده هوای جدید به استان در ارتفاعات این کوه گرفتار شدند.
کد خبر: ۵۹۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 13 April 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد ، تعدادیاز شهروندان استان خوزستان به قصد تفریح به منطقه کوه سیاه لنده آمده بودند که در نقطه کمپ کوه سیاه گرفتار شدند.

پیش از ظهر دیروز این افراد به همراه خانواده جهت تفریح به کوه سیاه لنده عزیمت نمودند که به دلیل تغییرات آب و هوایی و ورود توده هوای جدید به استان در ارتفاعات این کوه گرفتار شدند.

دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده دراین باره گفت: به محض اطلاع از گرفتار شدن شهروندان اکیپ های جمعیت هلال احمر و ستاد مدیریت بحران شهرستان لنده به کوه سیاه اعزام وتا ساعت 10 صبح امروز ۲۲ نفر از آنان نجات داده شدند.

کریمی نژاد خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد بدون داشتن اطلاعات کافی و عدم تحقیق در باره چگونگی وضعیت آب و هوا اقدام به حضور در این منطقه می کنند که ممکن است با این اقدامات نسنجیده خود مخاطرات جانی و مالی نیز به همراه داشته باشند.

کریمی نژاد خاطرنشان کرد: هم اکنون 4 دستگاه خودرو و یک دستگاه لودر و آمبولانس جمعیت هلال احمر و یک اکیپ امداد گر شهرستان لنده افراد گرفتار را به محل امن و اسکان موقت در جمعیت هلال احمر منتقل نمودند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اهالی ممبی بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
با سلام خدمت فرماندار محترم لنده خواهشمند است اگر اسمی از دلی مهره بهمئی و خیارکال بهمئی می برید ذکر بفرمایید که حدود دو ایل بزرگ طیبی و بهمئی کجاست؟ و شما طوری بیان می کنید که انگار تصمیم گیرنده برای بهمئی ها هم هستید این را بدان که بهمئی ها از اوایل اردی بهشت وارد مناطق استحفاضی خود در کوه سفید بهمئی و کوه سیاه بهمئی ودلی مهره بهمئی و خیارکال بهمئی می شوند و به همین زودی دو جاده از طریق ممبی توسط امور عشایر به کوه سفید و کوه سیاه و درغک و دیشموک و چاروسا کشیده می شود بنابراین اگر حدود را نمی دانی از بزرگان طیبی بپرس که زحمتت به هدر نرود در ضمن مزاحم مردم بهمئی هم نشوید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار