این تریلر که حامل سیمان بود، بعد از تخلیه ی بار خود به سمت دهدشت در حرکت بود که بدلیل خستگی راننده به پایین پل در روستای جاورده سقوط کرد و در وسط دیواره این پل که خاک روی دیواره آن را پوشانده بود متوقف شد و تا ساعت ۱۳ روز بعد به همان حالت خطرناک نگه داشته شد
کد خبر: ۵۹۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 13 April 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد این حادثه پریشب ساعت ۲۴ اتفاق افتاد و راننده به شکل معجزه آسایی از مرگ نجات پیدا کرد.
این تریلر که حامل سیمان بود، بعد از تخلیه ی بار خود به سمت دهدشت در حرکت بود که بدلیل خستگی راننده به پایین پل در روستای جاورده سقوط کرد و در وسط دیواره این پل که خاک روی دیواره آن را پوشانده بود متوقف شد و تا ساعت ۱۳ روز بعد به همان حالت خطرناک نگه داشته شد که البته با همراهی نیروهای محلی راننده از تانکر واژگون شده بیرون آورده شد.
عدم حضور و کمک نیروهای مسئول و امدادی باعث دست پاچگی و ندانم کاری نیروهای محلی شده بود که برای کمک به محل حادثه آمده بودند.
با توجه به طولانی شدن روند بیرون آوردن تریلر از مکان حادثه انتظار بود مسولان دولتی و بخصوص نیروهای آموزش دیده برای چنین حوادثی به کمک راننده حادثه دیده بیایند ولی متاسفانه تا ساعت ۱۳  نه پلیس راهنمایی و رانندگی نه کلانتری نه نیروهای امدادی و راهداری و در شرایطی که تقریبا نیم روز راه ارتباطی به دو بخش چاروسا و دیشموک با اختلال مواجه بود نیامدند تا یکبار دیگر نقش و حس انسان دوستانه مردم را نظاره گر بوده باشیم.
البته در این بین تماشاگرانی که صرفا برای تماشا می آیند و کلی هم تلاش می کنند تا خود را به نزدیکترین محل برای دیدن اتفاق برسانند برای نیروهایی که در تلاش برای کمک هستند دردسر ایجاد می کنند و روند کمک رسانی را به تاخیر می اندازند.

با توجه به استقرار و راه اندازی پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر قلعه‌رئیسی که گفته می شود عمده دلیل استقرارش در قلعه رئیسی برای حضور به موقع در تصادفات و جلوگیری از ایجاد ترافیک است و کلانتری که می توانست با حضور خود در ایجاد نظم و امنیت کمک کند، اما در این حادثه حضور چشمگیری نداشتند، از نکات تامل برانگیز ای حادثه بوده است./ریواس جنوب

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار