با بارش سنگین برف و باران در منطقه کوه سیاه لنده ۲۲ گردشگر خوزستانی که دراین منطقه حضور داشتند با قطع راه ارتباطی در این منطقه گیر افتاده بودند که با تلاش چندین ساعته تیم های امداد و نجات شهرستان لنده نجات پیدا کردند.
کد خبر: ۵۹۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ 13 April 2018

تقدیر شهردار تشان از مسئولین و تیم امدادو نجات لنده

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد عصر دیروز چهارشنبه با بارش سنگین برف و باران در منطقه کوه سیاه لنده ۲۲ گردشگر خوزستانی که دراین منطقه حضور داشتند با قطع راه ارتباطی در این منطقه گیر افتاده بودند که با تلاش چندین ساعته تیم های امداد و نجات شهرستان لنده نجات پیدا کردند.
دراین راستا شهردار تشان از فرماندار و نیرو های امدادی شهرستان لنده تقدیر کرد.

 

➖پیام تقدیر شهردار تشان...

بسم اله الرحمن الرحیم

➖نجات دادن انسانها کاری ارزشمند است که نیازمند حس نوع دوستی است .

گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد
وقتی دستی را به یاری می گیری،
بدان که دست دیگرت در دست خداست..

درپی گرفتار شدن 4 خانواده بهبهانی درسیل وکولاک واقع در کوه سیاه حوزه شهرستان لنده که نجات آنها به دلیل صعب العبور بودن ، سیل وکولاک شدید کاری بسیار سخت وطاقت فرسا بود ونجات این عزیزان با حسن نیت وتلاش مسئولین شهرستان لنده از جمله فرماندار محترم شهرستان .امام جمعه محترم،فرماندهی سپاه پاسداران ،بخشدار محترم بخش موگرمون . ریاست محترم اداره راه ریس محترم هلال احمر و ریاست محترم منابع طبیعی شهرستان لنده همراه شد.

جا دارد از تمام مسئولینی که نهایت همکاری را با ما نمودند تقدیر وتشکر فراوان به عمل آید.

با تشکر وسپاس فراوان
علی نصیریان شهردار
تشان خوزستان

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اهالی ممبی بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
با سلام خدمت فرماندار محترم لنده خواهشمند است اگر اسمی از دلی مهره بهمئی و خیارکال بهمئی می برید ذکر بفرمایید که حدود دو ایل بزرگ طیبی و بهمئی کجاست؟ و شما طوری بیان می کنید که انگار تصمیم گیرنده برای بهمئی ها هم هستید این را بدان که بهمئی ها از اوایل اردی بهشت وارد مناطق استحفاضی خود در کوه سفید بهمئی و کوه سیاه بهمئی ودلی مهره بهمئی و خیارکال بهمئی می شوند و به همین زودی دو جاده از طریق ممبی توسط امور عشایر به کوه سفید و کوه سیاه و درغک و دیشموک و چاروسا کشیده می شود بنابراین اگر حدود را نمی دانی از بزرگان طیبی بپرس که زحمتت به هدر نرود در ضمن مزاحم مردم بهمئی هم نشوید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
ماهمه باهم برادریم حدودیعنی چه.حدودمابرادری است امیدازبهمئی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار