دکتر حسینی : شهروندان با مشاهده موارد مشکوک در زنجیره تولید تا عرضه فرآورده های خام دامی با سامانه 1512ارتباط مردمی دامپزشکی تماس گرفته و گزارش کنند که در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.
کد خبر: ۵۹۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 15 April 2018
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه از توقیف خودروی تاکسی سمند حامل گوشت کشتار غیرمجاز در شهر دهدشت خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایسنا ، دکتر سید علی اکبر حسینی افزود: پس از توقیف یک دستگاه خودروی سمند تاکسی  توسط نیروهای انتظامی به دلیل حمل غیرمجاز ‌گوشت گاوفاقد گواهی حمل بهداشتی وبدون تائیدیه دامپزشکی و همچنین بدون شرایط نگهداری دمای سرد وغیر مجاز(تهدید علیه بهداشت عمومی) از این خودرو بیش از 140 کیلوگرم گوشت کشتار غیرمجاز کشف و معدوم و خودرو فوق تا اطلاع ثانوی با دستور قضایی توقیف گردید .

وی با تاکید بر اینکه انتقال گوشت توسط خودروهای شخصی و  یا عمومی که فاقد یخچال باشند ممنوع است، اظهارکرد: اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه با جدیت تمامی محموله های فرآورده خام دامی واردشده به شهرستان را رهگیری و در صورت مغایرت با دستوالعمل های دامپزشکی با متخلفین برخورد قانونی خواهد کرد .

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: خودروهای حامل لاشه‌های استحصالی از کشتارگاه های دام شهرستان باید با همراه داشتن گواهی بهداشتی حمل دامپزشکی و لزوما به مقصد واحدهای عرضه در سطح شهرستان تردد کنند .

دکتر حسینی اضافه کرد: شهروندان با مشاهده موارد مشکوک در زنجیره تولید تا عرضه فرآورده های خام دامی با سامانه 1512ارتباط مردمی دامپزشکی تماس گرفته و گزارش کنند که در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.
 
توقیف سمند با 140 کیلو گوشت غیرمجاز در دهدشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار