نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای این شورا تشکیل و در یکی از دستورهای جلسه تارخ امتحانات پایان سال تحصیلی ۹۶/۹۷ تصویب شد.
کد خبر: ۵۹۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 15 April 2018
نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای این شورا تشکیل و در یکی از دستورهای جلسه تارخ امتحانات پایان سال تحصیلی ۹۶/۹۷ تصویب شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه در سال تحصیلی جاری کهگیلویه و بویراحمد بر اساس تقویم تحصیلی سال ، و بدون از کمترین تعطیلی به کار خود ادامه داده است لذا با کمترین مشکلات برای تعیین زمان امتحانات مواجه بوده ایم.
هادی زارع پور افزود: در کل سال ما فقط یک روز آنهم در مناطق گرمسیری استان به علت غلظت بالای گرد وخاک تعطیلی داشتیم و این یک روز هم تاثیری بر روند تقویم آموزشی نداشته است.
زارع پور گفت : بر اساس بررسی های کارشناسی و در نظر گرفتن نظر مناطق مختلف استان تاریخ امتحانات سال تحصیلی ۹۶/۹۷ تعیین و به این شورا ارسال شد.
اعلام تاریخ امتحانات پایان سال مدارس گرمسیری و سردسیری کهگیلویه و بویراحمد
 
 مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: بر اساس نظر کارشناسان و تصویب شورای آموزش و پرورش استان، در مقطع ابتدایی گرمسیری استان امتحانات از تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۹۷ آغاز و تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ادامه می یابد و در مدارس سردسیری استان امتحانات از ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و در ۵ خرداد ماه سال جاری به پایان می رسد.
زارع پور همچنین اعلام کرد : امتحانات در دو مقطع متوسطه اول و دوم و در هر دو منطقه گرمسیری و سردسیری استان امتحانات در تاریخ ۹۷/۲/۲۲ آغاز و در تاریخ ۹۷/۳/۱۳ به پایان می رسد .
زارع پور یادآوری کرد این تاریخ شامل امتحانات نهایی و کشوری نمی شود.
دبیر شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت در تعیین این تاریخ ها هم به موضوع ماه مبارک رمضان و هم به موضوع بازی های جام جهانی توجه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار