احمدی : برخی مواقع در حیاط دستگاه‌های مختلف اجرایی نسبت به شست‌وشوی خودروهای اداری و حتی شخصی اقدام می‌شود در حالی که با وجود بحران کم آبی این موضوع نگران کننده است.
کد خبر: ۵۹۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ 15 April 2018
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود مشکل کم آبی گفت: شست‌وشوی خودروهای دستگاه‌های اجرایی استان با آب شرب ممنوع است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،علی محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: برخی مواقع در حیاط دستگاه‌های مختلف اجرایی نسبت به شست‌وشوی خودروهای اداری و حتی شخصی اقدام می‌شود در حالی که با وجود بحران کم آبی این موضوع نگران کننده است.

وی با اشاره به اوج مصرف و هدرروی آب در دستگاه‌های اجرای در هنگام ظهر بیان کرد: شست‌وشوی خودروهای اداری در حیاط اداره با آب شرب ممنوع بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مدیران دستگاه‌های اجرایی حساسیت لازم را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار مشارکت مردم برای مدیریت مصرف بهینه و صحیح آب شرب با وجود کاهش بارندگی‌های چند سال اخیر و بحران کم آبی شد و افزود: هر متر مکعب آب برای دولت 1200 تومان هزینه دارد ولی در مجموه مردم تنها 380 تومان پرداخت می‌کنند.

احمدی با اشاره به ضرورت جداسازی آب شرب برای آبیاری فضای سبز و سایر مصارف، ابراز کرد: مردم با صرفه‌جویی در مصرف آب برای مقابله با کم آبی و خشکسالی‌ها وارد عمل شوند زیرا در غیر این صورت روزهای سختی را در پیش‌رو داریم.

وی بیان کرد: موضوع کم‌آبی هنوز چالش نشده اما رصد سامانه‌ها نشان می‌دهد سال به سال اوضع بدتر شده و باید برای مدیرت این وضعیت تدبیری کرده و اجازه نداد شاهد هدررو‌ی آب به دلایل واهی باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار