اما در این بین نکته جالبی وجود دارد که در خصوص مهدی کروبی و تقاضای مطالعه برای برخی روزنامه هاست که اتفاقا یکی از این روزنامه ها روزنامه کیهان است!
کد خبر: ۵۹۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 16 April 2018
پس از حصر خانگی میر حسین موسوی و حجت الاسلام کروبی و حواشی متعددی که این سال ها گریبان سیاسیون و مسئولان را گرفته است اما برخی اخبار در خصوص کم و کیف زندگی این دو نفر همواره مورد توجه بوده است.این که این دو نفر در چه شرایطی زندگی می کنند و آیا حصر این دو نفر به معنای واقعی است یا نه و خیلی سئوالات دیگر ! اما در این بین نکته جالبی وجود دارد که در خصوص مهدی کروبی و تقاضای مطالعه برای برخی روزنامه هاست که اتفاقا یکی از این روزنامه ها روزنامه کیهان است!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد «محمد حسین کروبی» در مصاحبه با روزنامه آرمان به تشریح شرایط حصر پدرش پرداخت و گفت تقاضای مطالعه روزنامه کیهان را داشته است.
وی در پاسخ به سؤالی درباره سفرهای پدرش گفت: «تا آنجا که در ذهنم هست شمال کشور، مشهد مقدس، سرعین اردبیل و زنجان چهار منطقه‌ای بودند که در سه سال اول به همراه مأموران امنیتی به سفر برده شد».
وی همچنین در پاسخ به این سؤال که «(پدرتان بیشتر چه روزنامه‌هایی را مطالعه می‌کنند؟» گفت: «از روزی که خواندن مطبوعات برای ایشان فراهم شد تقاضای پنج روزنامه مثل آرمان، شرق، اعتماد، کیهان و جمهوری اسلامی را کردند. »
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار