تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده
آئین تکریم فرماندهان سپاه لنده با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان، فرماندهان نواحی مختلف ، امام جمعه ،اعضای شورای اداری و شورای تامین این شهرستان برگزار شد .
کد خبر: ۵۹۱۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 16 April 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد ،سردار بوعلی در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه لنده با اشاره به اتفاقات اخیر در سوریه گفت: شرایطی که امروز در آن قرار داریم بسیار حساس است، آنقدر که همه مردم نگاهشان به شبکه های اطلاع رسانی است و مرتب اخباررا دنبال می کنند که امروز چه اتفاقی افتاده است .

سردار بوعلی بیان کرد:به اعتقاد ما همه این سروصداها علتش دستپاچگی شیطان بزرگ آمریکا و غلامانش است، و ترسی که در آن مستولی است .

سردار بوعلی با اشاره به حمله احمقانه اخیر به سوریه گفت :دیدیم که با این همه تبلیغات گسترده که ما چه میکنیم و چه نمیکنیم، با کلی التماس به روسیه و کسان دیگر، فقط به اندازه پول هایی گرفته شده از پشت صحنه های این حمله شلیک های صورت گرفت .

ایشان گفت در حمله اخیر کاملا مشخص بود، و هر کسی با کمترین فهم سیاسی متوجه میشود که چقدر کار اینها سبک وبی معنی بود، وقتی ولیعهد عربستان ابتدا میرود به آمریکا وبعد فرانسه و فردا بر میگردد و موشک ها شلیک میشود و ساعتی بعداز این حمله وزیر خارجه فرانسه اعلام میکند، جایی که موشک ها شلیک شد خالی از نیرو و سکنه بود و تحلیل این مطلب یعنی اینکه قبل از شلیک التماس کردند ، اجازه بدهید، ما شلیک کنیم ، ولی اندازه ای شلیک میکنیم که اینها مابقی پول ما را بدهند.

وی گفت: فرمایش مقام معظم رهبری پر محتوا برای پشت پرده این صحنه سازی هاست و آنجا که در عید مبعث خطاب به آنان میفرمایند: چقدر برای یک کشور اسلامی دور از شان است که منتصبش کنند به یک گاو شیرده ، جای تاسف دارد اینها اینقدر کج فهم هستند و حتی تعصب عربی که خود دم از آن میزنند را زیر پا میگذارند .

فرمانده سپاه استان کهگیلویه وبویر احمد گفت : امروز خیلی از کشورها به مانند سابق در اختیار آمریکا نیستند ، در زمانی علی عبداله صالح در یمن حاکم بود و امروز یک جوان شیعی در یمن رهبری آن کشور را بعهده دارد و آمریکایی ها و غلامانش جرات ورود به خاک یمن را ندارند.

ایشان در ادامه ی پایان سلطه آمریکایی ها گفت :امروز در عراق شیعیان و مسلمان هایی که اعتقاد به دین اسلام دارند توانستند توطعه های بزرگ بر علیه کشور خود را خنثی کنند و خود برکشور خود حاکم بشوند و همین مسیر در سوریه نیز ادامه دارد و میبینیم امروز در سوریه جوانانی حاکم هستند، که حتی هواپیماهای آمریکای اجازه ندارند وارد حریم هوای سوریه شوند و این راه تا لبنان نیز تغییر کرد و امروز در لبنان جوانانی حاکم هستند و اسرائیلی های که هر زمان اراده میکردند و وارد خاک لبنان می شدند و تا بیروت میرفتند و بقول خودشان شخم میزدند و برمیگشتند امروز جرات عبور از مرز لبنان را ندارند، و مسیر قطع سلطه آنان را اگر در فلسطین تحلیل کنیم خواهیم دید، فلسطینی که تا دیروز یاسر عرفات گوشش به دست اینها بود و فرمان همریکایی ها را اجرا میکرد حالا در اختیار کسانی است که جواب هر تعرضی را میدهند و حتی ترس از حمله به اسرائیل ندارند و آنان را مجبور به پذیرش آتش بس میکنند.

وی خاطرنشان کرد: قطع کردن دست استعمار از عراق، سوریه، یمن، لبنان و فلسطین در وضعیت امروز نشان از قدرت جهان اسلام دارد و نشان هایی از افول قدرت آمریکای پر هیاهو و پر سروصدا است.
سردار بوعلی بیان داشت : وعده نصرت الهی محقق میشود و پیروزی نهائی نصیب رزمندگان اسلام است .

در پایان این مراسم سردار بو علی با تقدیر از خدمات چهارساله سرگرد پاسدار علی محمدی فرماندهی سپاه ناحیه لنده، سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری را به سمت فرماندهی سپاه این ناحیه منصوب کرد .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار