با حضور فرمانده سپاه فتح استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مراسم تکریم و معارفه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام در سالن اجتماعات سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ 19 April 2018
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این آیین حسن رضایی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج چرام معرفی و از زحمات سیدحمزه محقق تقدیر به عمل آمد.بر اساس گزارش خبرنگار تابناک، رضایی پیش از این معاونت اردویی و راهیان نور و گردشگری سپاه فتح استان و جانشینی بسیج دانشجویی استان را بر عهده داشت.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حرکت‌های فرهنگی مردم و جوانان شهرستان چرام قابل تحسین است.
سردار یدالله بوعلی در آیین معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام با تحسین حرکت‌های فرهنگی مردم چرام، اظهار کرد: حرکت‌های خوبی از مردم و جوانان شهرستان چرام در حوزه‌های مختلف انجام شد که باید تکریم شود، از جمله اقدامات اثرگذار جوانان این دیار، فعالیت خاصی در اربعین حسینی بود که یک کار فرهنگی و مناسب و شایسته محسوب می‌شود.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: یکی از موکب‌های دیدنی استان کهگیلویه و بویراحمد در اربعین حسینی، موکب شهدای چرام بود که امیدواریم این حرکت‌ها ادامه دار باشد.
وی با تقدیر از زحمات سیدحمزه محقق‌زاده، ابراز کرد: فرمانده سابق ناحیه بسیج شهرستان چرام با حضور خود در فعالیت‌ها، کنترل و هدایت خوبی در حوزه‌های مختلف داشته است و فرمانده جدید نیز با مشورت و همکاری با بسیجیان چرامی، می‌تواند فعالیت‌های خوبی را انجام دهد.
وی با ابراز خرسندی از اینکه پس از سالها وضعیت مکان ناحیه بسیج چرام تغییر کرده است به نیروهای توانمند این شهرستان اشاره کرد و گفت: این نیروها باید مورد استفاده قرار بگیرند، تلاش می‌کنیم که نیروهای خوبی جذب ناحیه‌های مقاومت بسیج شوند و همچنین از نیروهای توانمند شهرستان در حوزه‌های دیگر استفاده خواهیم کرد.
امام جمعه چرام گفت: سپاه توانسته از اهداف و آرمان‌های انقلاب به خوبی پاسداری کند.
حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام با بیان اینکه ساختار جمهوری اسلامی،ساختاری است که بر اساس آمار نیروی نظامی مانند سپاه پاسداران در اوایل انقلاب به دستور بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت،اظهار کرد: سپاه پاسدارن حقیقتا توانسته است از اهداف و آرمان‌های انقلاب به خوبی پاسداری کند و خدواند به این عزیزان عزت داده است و خوشحال هستیم که عزیزان سپاه در کشورمان اهداف انقلاب را پاسداری می‌کنند.
امام جمعه چرام با اشاره به زمان مسئولیت محقق‌زاده، وی را نیروی پای کار و با اخلاص و با تدبیر در برنامه‌ها دانست و گفت: این مسؤول ارتباط پسندیده‌ای با دفتر امام جمعه،مردم و سایر ادارات داشتند که زبانزد بود.حجت‌الاسلام افشار خطاب به فرمانده سپاه فتح استان گفت: به برنامه‌هایی که سپاه فتح دارد ایمان دارم و تصمیم هایی که می‌گیرید حکیمانه است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار