فوری
دقایقی قبل اعلام شد که فرودگاه گچساران بر اثر غلظت بالای ریزگردها نتوانسته است محل فرود هواپیمای تهران به گچساران باشد و این پرواز ناچار به بازگشت به تهران بشده است .
کد خبر: ۵۹۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ 23 April 2018
در حالی که از شب گذشته تاکنون جو استان متاثر از سیستم بارشی پرقدرتی است ، از صبح امروز ، هجوم گسترده ریزگردها به همراه وزش باد و کاهش شدید دید افقی در برخی نقاط استان جمعی از پدیده های مختلف را وارد کهگیلویه و بویراحمد کرده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پس از هجوم ریزگردها به استان خوزستان و تعطیلی بسیاری از مدارس این استان حالا گرد و خاک به استان‌های همجوار رسیده و گچساران نیز در حال ناپدید شدن از هجوم ریزگردهاست.
 تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نشان از غلظت بسیار بالای ریزگردها دارد به گونه ای که باعث کاهش شدید دید افقی شده است .
اسدالله هاشمی، مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاخص آلودگی هوا در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد به دو برابر حد مجاز رسیده است.
بازگشت پرواز تهران به گچساران
اما دقایقی قبل اعلام شد که فرودگاه گچساران بر اثر غلظت بالای ریزگردها نتوانسته است محل فرود هواپیمای تهران به گچساران باشد و این پرواز ناچار به بازگشت به تهران شده است .
فرماندار شهرستان گچساران گفت: هواپیمایی ماهان به مقصد گچساران از میانه راه و در بالای شهر گچساران به تهران بازگشت.
عبدالرحیم رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: هواپیمای ماهان به مقصد گچساران كه از تهران به پرواز در آمده بود، بعد از چند دقیقه پرواز بر روی فرودگاه گچساران نتوانست فرود بیاید و به مبدأ بازگشت.

وی اظهارکرد: پرواز هواپیمای تهران به گچساران در دوشنبه سوم اردیبهشت ماه بدون فرود در گچساران به دلیل شرایط بدجوی و نداشتن دید کافی به تهران بازگشت.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
کشور را کفر فرا گرفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
مجسمه فوق العاده زیبایست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار