معاون پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه از کسب رتبه دهم توسط این دانشگاه در بین دانشگاه‌های جامع کشور در نظام رتبه بندی سای ویژنز ۲۰۱۸ خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 23 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حجت الاسلام محمدباقر نجفی ، با بیان اینکه نظام آینده پژوهی علم (سای ویژنز- scivisions) یکی از معتبرترین نظام‌های رتبهبندی دانشگاه ها، مراکز عملی و تحقیقاتی دنیا است، اظهارکرد: براساس جدیدترین نتایج نظام رتبه بندی آینده پژوهی علم سای ویژنز، دانشگاه رازی کرمانشاه در بین دانشگاه‌های جامعکشور در جایگاه دهم قرار گرفته است.

وی پژوهش، آموزش، همکاری‌های بین المللی و فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی را اصلی‌ترین شاخص‌های این نظام رتبه بندی برای معرفی دانشگاه‌های برتر عنوان کرد.

معاون پژوهشی دانشگاه رازی تصریح کرد: دانشگاه رازی کرمانشاه سال ۹۲ در رتبه دوازدهم و سال ۹۵ در رتبه یازدهم دانشگاه‌های جامع کشور قرار داشت که این رتبه بر اساس

جدیدترین نتایج نظام رتبه‌بندی سای‌ویژنز در سال ۹۶ به رتبه دهم ارتقاء یافته و هم اکنون یک پله پایین‌تر از دانشگاه شهید بهشتی تهران و بالاتر از دانشگاه بوعلی همدان قرار داریم.

وی همچنین از تلاش برای افزایش تعداد مقالات و مجلات معتبر دانشگاه رازی درسال ۹۷ خبرداد و افزود: علاوه بر این، پیگیر راه اندازی دو پژوهشکده تخصصی در این دانشگاههستیم.

نجفی یادآور شد: افزایش تعداد طرح‌های کاربردی و تقاضامحور از دیگر برنامه‌های دانشگاه رازی در سال ۹۷ است.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار