دیدار شاهین بوشهر و داماش گیلان نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید و نفتی های گچساران بار دیگر تاریخ را تکرار کردند و همانند فصل ۹۴_۹۵ به پلی آف لیگ دو صعود کردند.
کد خبر: ۵۹۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸ 01 May 2018
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران علی رغم تساوی برابر سردار بوکان بار دیگر به پلی آف لیگ دو صعود کرد .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در چارچوب هفته دهم مرحله نهایی لیگ دو فوتبال کشور تیم های سردار بوکان و نفت و گاز گچساران در ورزشگاه خاتم الانبیاء شهر بوکان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید .

ابتدا نفتی ها بودند که بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۱۳ با گل حکیم حزباوی از میزبان خود پیش افتادند.

نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود نفت و گاز به پایان رسید .

با شروع نیمه دوم سرداری ها بازی را بهتر آغاز کردند و فشار را بروی دروازه نفت بیشتر کردند ، در اواسط نیمه دوم بازی متعادل دنبال می شد تا اینکه در دقایق پایانی سجاد عباسی با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد و در بازی همزمان نیز سعید طالبی بازیکن داماش ضربه پنالتی را به هدر داد .

در حالی که به پایان بازی نزدیک می شدیم نفتی ها مقداری عقب کشیدند و فشار سردار بیشتر و بیشتر شد تا اینکه در دقیقه ۹۵ جابر نصیری گل تساوی را برای سردار به ثمر رساند  و بازی با نتیجه  یک بر یک به پایان رسید .

این در حالی بود که اگر در دیدار همزمان داماش گل دوم را به ثمر می رساند داماشی ها بودند که به مرحله پلی آف صعود می کردند .

دیدار شاهین بوشهر و داماش گیلان نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید و نفتی های گچساران بار دیگر تاریخ را تکرار کردند و همانند فصل ۹۴_۹۵ به پلی آف لیگ دو صعود کردند.

حواشی: 

فرهاد جعفری مدیرعامل باشگاه نفت و گاز و ابوالحسن غلامی رییس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران در ورزشگاه حضور داشتند  و از نزدیک نظاره گر بازی تیمشان بودند .

اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش در حالی که تیمش در بوشهر بازی داشت ولی در بوکان حضور یافته بود .

برخلاف هفته های گذشته هوادار اندکی در ورزشگاه خاتم الانبیاء حضور داشتند ./دی اسپرت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار