با حضور مسؤولان 200 نفر از معلمان بخش کبگیان تجلیل شدند.
کد خبر: ۵۹۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱ 02 May 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ظهر امروز به مناسبت روز معلم در کبگیان تجمع بیش از دویست معلم و۱۱۰۰دانش‌آموز دختر و پسر از سراسر بخش به دعوت مدیر آموزش و پروش کبگیان در منطقه خوش آب و هوای زنگوا در دهستان چنار از توابع چیتاب برگزار شد.

حکیمه وثوقی مدیر آموزش و پرورش کبگیان با تبریک روز معلم و تشکر از حضور عزیزان فرهنگی و دانش‌آموزان مقاطع مختلف به همراه تعدادی از والدین در این همایش بزرگ گفت: در کنار هم بودن دانش‌آموزان و معلمین زحمتکش و والدین دلسوز در چنین روزی باعث طراوت دانش‌آموزان است که تاثیر بسزائی در پایان سال تحصیلی پیش رو دارد.

مدیر آموزش و پرورش کبگیان با تشکر از حضور معاون امور متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با همکاران محترم در کنار فرهنگیان و دانش‌آموزان تصریح کرد: به حول قوه الهی در حد توانم با توکل بر خداوند سبحان با اهداء لوح تقدیر به ۲۰۰ تن از معلمان عزیز توانستم از معلمان تقدیر کنیم.

وثوقی افزود: از نادریان فرهنگی بازنشسته سالهای متمادی اداره آموزش و پرورش کبگیان با اهدا لوح یادبود و هدیه به نیابت از تمام بازنشسته عرصه تعلیم و تربیت انشالله بارخصت از امام جمعه محبوبمان در نماز عبادی سیاسی جمعه در بین الصلاتین به پاس زحمات این فرهنگی زحمتکش تقدیر بعمل خواهد آمد.

در ادامه معاون امور متوسطه آموزش و پرورش با تشکر از زحمات معلمین و مدیر آموزش و پرورش چیتاب گفت: زحمات و تلاش شبانه ‌روزی شما معلمان قابل تقدیر است.

این مسئول با اشاره به پویائی و تلاش مدیر آموزش و پرورش کبگیان گفت: خانم وثوقی با درایت و مدیریت خوب خود باعث تعامل و سلسله رقابت در نهایت رفاقت در میدان علم و تربیت بین مدارس و مجتمعات کبگیان شده والحق والانصاف ایشان با تمام توان در شان خدمت خالصانه و عدالت محوری را رعایت کرده است که این باعث پیشرفت آموزش و پرورش در حیطه مدیریتش شده است.

دانش‌پایه با تشکر از رهنمونهای وحدانی‌فر در حیطه آموزش و پرورش کبگیان گفت: وجود با برکت وی  مایه پیشرفت فرهنگی و مباهات است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار