مرکز زلزله نگاری کشور محل زمین لرزه را شهر سیسخت شدت آن را 5/2 در مقیاس امواج درونی زمین و عمق آن را 8کیلومتری زمین اعلام کرد.
کد خبر: ۵۹۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ 02 May 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، لحظاتی پیش یاسوج به شدت لرزید. 

این زمین لرزه بسیار پرقدرت و مدت آن هم طولانی گزارش شده است. 

مرکز زلزله نگاری کشور محل زمین لرزه را شهر سیسخت شدت آن را 5/2 در مقیاس امواج درونی زمین و عمق آن را 8کیلومتری زمین اعلام کرد.

خسارت زلزله ۵ ریشتری سی‌سخت به دو بیمارستان یاسوج
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۰:۵۱

اورنگ ایلامی در بازدید از بیمارستان‌های شهر یاسوج اظهار داشت: به دلیل زلزله 5.2 ریشتری صبح امروز، بخش‌های مختلف دو بیمارستان امام سجاد(ع) و شهید بهشتی دچار آسیب جدی شدند.

وی با بیان اینکه این دو مرکز بیمارستانی دچار ترک خوردگی و در برخی بخش‌ها نیز ریزش شده‌اند، افزود: خدمات دهی به بیماران در این بیمارستان‌ها شرایط عادی دارد و در این زمینه هیچ مشکلی نداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در پی زلزله ساعت 8:38 دقیقه در شهرستان‌های بویراحمد و دنا نشست مدیریت بحران در مرکز مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی استان در کمترین زمان ممکن برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه مراکز اورژانس 115 و بیمارستان‌ها در همان ساعات اولیه به صورت آماده باش هستند، افزود: تیم ارزیابی برآورد زلزله به سی سخت، گنجه‌ای و چیتاب و یاسوج اعزام شدند.

ایلامی بیان کرد: 15 دستگاه آمبولانس، اتوبوس امبولانس و خودروهای فرماندهی و همچنین یک فروند بالگرد در عملیات امروز فعال بوده و هم اکنون اعلام وضعیت زرد شده است.

خسارت 5 میلیاردی زلزله به تجهیزات برق
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۹

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، خسارت اولیه زلزله 5.2 ریشتری به شبکه‌های برق بویراحمد و دنا را تاکنون پنج میلیارد ریال عنوان کرد.

داود راهزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: صبح امروز دوازدهم اردیبهشت‌ماه زلزله‌ای به‌شدت 5.2 ریشتر، شهرهای سی سخت در شهرستان دنا و یاسوج در شهرستان بویراحمد را همراه روستاهای این شهرستان‌ها لرزاند و موجب قطع برق و ایجاد خساراتی به شبکه‌های برق شد.

وی با تشریح فعالیت تیم‌های عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در همان دقایق اولیه وقوع زلزله، اظهارداشت: تمامی نقاط شهری سی سخت و یاسوج در همان دقایق اولیه برقدار و روستاهای شهرستان‌های بویراحمد و دنا نیز که با مشکلاتی در حوزه برق مواجه شده بودند با اولویت، از نعمت برق پایدار برخودار شدند.

دهستان کاکان بویراحمد برقدار شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تنها نقطه‌ای که تا امروز عصر دچار قطعی برق شد دهستان کاکان بود که به‌دلیل ریزش کوه و شکسته‌شدن پایه برق فشار متوسط برق آن قطع که بعد از حدود شش ساعت نیز پایه برق جدید همراه شبکه های برق احداث و مشکل قطعی برق این دهستان نیز رفع شد.

راهزادی گفت: تمامی نقاط شهری و روستایی در هشت شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخودار هستند و هیچ‌گونه قطعی برقی گزارش نشده است.

وی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواست در صورت قطع احتمالی برق با شماره 121 تماس بگیرند.

خسارت 10 تا 100 درصدی برخی منازل
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۷:۲۰

فرماندار بویراحمد با اشاره به وقوع زمین لرزه 5 و 2 آبرسانی به مناطق زلزله زدهدهم ریشتری صبح امروز در شهر های سی سخت و یاسوج گفت: بر اساس بررسی های تیم ستاد بحران به تاسیسات زیر بنایی مسکونی شهری و به ویژه روستایی خسارت جدی 10 تا 100 درصدی وارد شده است.
کناری افزود:برخی تاسیسات گازی ، مخزن دو هزار متر مکعبی آب بنسنجان و چاه های آبی به شدت خسارت دیده اند.
وی با بیان اینکه در برخی نقاط شهرستان دنا و بویراحمد ریزش کوه و مسدود شدن جاده ها رخ داده است ادامه داد: با کمک راهداران محور های پادنا به سی سخت و کاکان به یاسوج باز گشایی شدند.
فرماندار بویراحمد عنوان کرد:مشکل قطعی برق مناطق حادثه دیده برطرف شده بجز خط انتقال برق کاکان به یاسوج که تا دوساعت آینده مرتفع خواهد شد.
کناری گفت: با توجه به اینکه لوله 14 اینچ انتقال آب مادوان در دامنه کوه تعبیه شده بود بر اثر ریزش کوه دچار آسیب شده و بنا بر سخت گذر بودن منطقه و قطعی آب، آبرسانی به مادوان و حومه از طریق تانکرهای سیار انجام می گیرد.

پارک ساحلی یاسوج محل اسکان موقت
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۹

معاون عمرانی استاندری کهگلیویه وبویراحمد در گفتگو باشگاه خبرنگاران جوان ؛گفت: با توجه به اینکه طبیعتا زمین لرزه های بزرگ پس لرزه های خواهند داشت اسکان موقت برای زلزله احتمالی درپارک ساحلی یاسوج پیش بینی کرده ایم.

فیلی با بیان اینکه خسارت جانی نداشته ایم افزود :105 مصدوم به بیمارستان های شهر یاسوج انتقال داده شده اند که 31نفر از آنها بستری هستند و بقیه سرپایی درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی ما رسیدگی به مصدومان می باشد افزود:اعزام اکیپ های مختلف به مناطق زلزله زده و اسکان موقت از اولویت های بعدی ما است.

انجام یک پرواز فوق العاده به یاسوج
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۲

مدیر فرودگاه یاسوج از برقراری یک پرواز فوق‌العاده در این فرودگاه با هدف خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان و بستگان آنان خبر داد.

علی محسنیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: شرکت هواپیمایی آتا در یک اقدام انسان‌دوستانه نسبت به برقراری یک پرواز فوق‌العاده در عصر امروز اقدام کرد.

وی عنوان کرد: پرواز تهران ـ یاسوج امروز ساعت 17:30 و برگشت از یاسوج به تهران ساعت 19:30 دقیقه انجام می‌شود.

لازم به توضیح است این پرواز برای جابجایی کسانیکه نگران خانواده هایشان هستند انجام می شود.

آمار مصدومان همچنان در حال افزایش
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۸

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد مصدومان زلزله ۵.۲ ریشتری یاسوج و سیسخت به ۱۰۵ نفر رسید.

جلال پوران‌فرد افزود : به دلیل زلزله 5.2 ریشتری صبح امروز یاسوج و سی سخت تاکنون 105 مصدم به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 32 نفر بستری و 65 نفر به صورت سرپایی درمان و مباقی در محل مداوا شدند، عنوان کرد: از این تعداد 44 نفر توسط اورژانس 115 به مراکز درمانی یاسوج انتقال و 10 نفر نیز سرپایی درمان شدند.

رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد از انجام 4 سورتی پرواز توسط بالگردهای دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و ابراز کرد: از این تعداد دو مورد برای انتقال بیمار و دو سورتی پرواز دیگر نیز با هدف ارزیابی انجام شد.

پوران‌فرد با بیان اینکه 15 دستگاه آمبولانس، اتوبوس امبولانس و خودروهای فرماندهی و همچنین یک فروند بالگرد درگیر بودند، ادامه داد: بعد از اعلام وضعیت نارنجی 50 درصد پرسنل عملیاتی و ستادی فراخوان شدند در حالی در وضعیت قرمز 70 درصد پرسنل درگیر عملیات بودند.

وی افزود: هم اکنون اعلام وضعیت زرد شده است.

اطلاعیه روابط عمومی شرکت گاز استان درپی زلزله در شهرستان های بویراحمد و دنا
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۹

در پی وقوع زلزله 5/2 ریشتری در مناطقی از استان کهگیلویه و بویراحد ، شرکت گاز استان اطلاعیه ای منتشر کرد.

متن اطلاعیه:

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد ، گفت : در پی وقوع زلزله شدید در شهرستان های دنا و بویراحمد ، ضمنن اعلام آماده باش کامل ، همه ی تیم های فنی و اتفاقات در مکان های مختلف و مهم مستقر شدند.

رحمان خادم افزود : با توجه به اینکه کانون زلزله در نزدیکی شهر سیسخت قرار داشت و همچنین اغلب ایستگاه های گاز در این منطقه قرار دارد ، تیم های فنی و اتفاقات سریعا به محل ایستگاه ها اعزام و به کنترل خطوط انتقال پرداختند که خوشبختانه هیچگونه خسارت یا خرابی در ایستگاه ها و شبکه انتقال گاز صورت نگرفته است.

خادم گفت : در سطح دو شهر یاسوج و سیسخت هم نیروهای اتفاقات اقدام به گشت زنی و رصد گزارشات نمودند که تاکنون هیچ گونه حادثه ای که خطر آفرین باشد در خطوط انتقال گاز شهری رخ نداده است.

وی گفت : چند مورد تخریب انشعاب خانگی بر اثر فرو ریختن دیوار برخی منازل رخ داده بود که با حضور به موقع پرسنل اتفاقات شرکت گاز ، اقدامات لازم صورت گرفت .

مدیر عامل شرکت گاز استان ضمن دعوت از مردم برای حفظ خونسردی ، افزود : چنانچه مواردی از حوادث احتمالی در خصوص انشعابات گاز در منازل یا شبکه های توزیع شهری مشاهده گردید ، مردم می توانند با تلفن 194 (امداد شرکت گاز) تماس برقرار نمایند تا این نیروها در سریعترین زمان ممکن به محل اعزام شوند.

خادم در پایان گفت : از همه ی شهروندان تقاضا می شود بدون از هماهنگی با پرسنل اتفاقات گاز هیچگونه اقدام خودسرانه ای در خصوص شبکه انتقال گاز انجام ندهند.

روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

افزایش تعداد مصدومان
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۱۷

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: شمار مصدومین زمین لرزه در شهرستان بویراحمد به ۷۶ نفر رسید.

محسن مرادی با بیان اینکه شمار مصدومین زمین لرزه ۵.۲ ریشتری صبح امروز در شهرستان بویراحمد به ۷۶ نفر رسید، اظهار داشت: از این تعداد مصدوم ۲۶ نفر بستری شدند و سایر افراد به صورت سرپایی مداوا شده اند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد افزود: احتمال افزایش مصدومین نیز وجود دارد.

وی به مصدومین منطقه گنجه ای اشاره کرد و ابراز داشت: مصدومین این منطقه نیز در حال انتقال به بیمارستان هستند.

مرادی بر رعایت مسائل ایمنی تاکید کرد و گفت: مراکز درمانی شهرستان به حالت آماده باش کامل در آمده اند.

بالگردهای ارتش در فرودگاه یاسوج مستقر شدند
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۱۶

فرماندار بویراحمد ابراز داشت: راه های ارتباطی بازگشایی شده و بالگردهای ارتش نیز در فرودگاه یاسوج مستقر شده اند.

آخرین جزئیات زلزله پس از تشکیل جلسه ستاد بحران شهرستان بویراحمد
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۱۱

جلسه ستاد بحران فرمانداری بویراحمد به ریاست شاهرخ کناری و با حضور مدیران دستگاه‌های دولتی، شهرداران یاسوج و مادوان، مدیرکل منابع طبیعی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر، رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت، مدیران عامل آب و فاضلاب روستایی و شهری، مدیرعامل حمل و نقل جاده‌ای و جمع زیادی از مسوولان در محل فرمانداری برگزار شد.

کناری فرماندار بویراحمد در این جلسه، اظهار کرد: ۳۰ نفر مصدوم شده‌اند که این ۳۰ نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند. همه مصدومین به بیمارستان شهید بهشتی مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: احتمال افزایش مصدومین بسیار بالا است.

فرماندار بویراحمد گفت: بیشترین احتمال مصدومین در روستای گنجه‌ای است.

وی ادامه داد: تعداد همراهان مصدومین در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج زیاد است و ما هیچ گونه مشکل ناامنی نداریم و تنها بحث تخریب ساختمان‌های فرسوده است.

کناری بر اسکان موقت تاکید کرد و گفت: باید اقدامات لازم در این زمینه صورت بگیرد.

فرماندار بویراحمد گفت: تیم ارزیاب برای خسارت های مالی تشکیل می‌شود.

داوود راهزادی مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: برق روستای کاکان قطع شده است و به دلیل اینکه یکی از پایه‌های برق شکسته است این اتفاق به وجود آمده است.

وی افزود: برق شهر یاسوج وصل است و هیچ گونه مشکلی نداریم و تنها در منطقه کاکان با قطعی برق روبرو هستیم که در حال پیگیری هستیم.

 

غلامی مدیرکل فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد از دور خارج شدن ۱۷ سایت مخابراتی خبر داد و گفت: اکنون تنها ۶ سایت مخابراتی از دور خارج است.

ویدیو از کانون زمین لرزه در دنا
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۴

اولین ویدیو از کانون زمین لرزه در کوه دنا

اولین تصاویر ویدیویی از ریزش کوه دردنا
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۹

این تصاویر ویدیویی از تنگ گنجه ای یکی از نزدیکتر مناطق اطراف کانون زلزله است. گزارش ها از حضور تعدادی کوهنورد در محل ریزش حکایت دارد اما خوشبختانه اتفاقی برای این کوهنوردان بوجود نیامده است.

 

ترافیک سنگین در مبادی خروجی شهر یاسوج
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۱

فرماندار بویر احمد در پی وقوع زمین لرزه و احتمال وجود پس لرزه ها از مردم خواست حتی الامکان ساعات پیش رو را در محل های امن و رو باز سپری کنند.

شاهرخ کناری با اشاره به این موضوع که خوشبختانه تلفات جانی تاکنون گزارش نشده است از مصدومیت چند نفر در روستاهای گنجه ای و ده برآفتاب و حدود دوازده نفر هم در شهر یاسوج خبر داد و همچنین از مردم خواست خونسردی خود را حفظ کنند.

گزارش میدانی خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از هجوم مردم برای خروج از شهر حکایت دارد که این امر ترافیک سنگینی را ایجاد کرده است.

فوری/زلزله پرقدرت در یاسوج /مرکز زمین لرزه شهرسیسخت / در حال تکمیل..

آخرین خبرها از ستاد بحران
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۳

رئیس جمعیت هلال احمر از تشکیل ستاد بحران خبر داد.

جهان‌بین اعلام کرد این زمین لرزه در مناطق گرمسیری احساس شده است ولی خوشبختانه از شدت کمتری برخوردار بوده و خساراتی اعلام نشده است ضمن اینکه در حال ارزیابی گزارشات و اعزام گروههای ارزیاب به مناطق مختلف هستیم.

برخی گزارشات از مصدومیت تعدادی از شهروندان حکایت دارد.

فیلم ارسالی در شبکه‌های اجتماعی از برخی ساختمان های یاسوج پس از زلزله
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۸
اولین تصاویر ارسالی در شبکه‌های اجتماعی
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۳
ریزش کوه در دنا
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۰

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت، برخی گزارش ها در شهر سیسخت حکایت از ریزش کوه در دنا بر اثر این زمین لرزهدارد.

جهان‌بین اعلام کرد خساراتی به منازل ساختمانی وارد شده است. ضمن اینکه خطوط تلفن همراه هم دچار اختلالاتی شده است. 

جهان‌بین شدت لرزه را در سیسخت و منطقه گنجه ای اعلام کرد.

اولین گزارش معاون عملیات سازمان هلال احمر کشور
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۹:۲۳

معاون عملیات نجات سازمان هلال احمر کشور اعلام کرد بر اثر این زمین لرزه خساراتی به منازل و واحد‌های ساختمانی وارد شده است. 

فتحی اعلام کرد تیم های ارزیاب به مناطق مختلف اعزام شده اند.

 

زلزله خسارات مالی داشته است
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۹:۲۲

دکتر کناری فرماندار بویراحمد ، زلزله خسارات مالی به بار آورده و خوشبختانه تاکنون تلفات جانی نداشته ایم

شنیده شدن صدای آژیر آمبولانس در یاسوج
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۹:۲۰

این زمین لرزه که صدای مهیبی داشت، خانواده ها را به خیابان ها کشاند
تماس های مردمی حاکی از آن است که سقف و دیوار برخی خانه ها ترک خورده است.
نیروهای امدادی به مناطق مختلف اعزام شدند.
صدای آژیر آمبولانس در برخی نقاط شهر یاسوج، شنیده می شود.

مردم یاسوج سراسیمه به خیابان ها آمدند
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۹

مردم شهر پس از وقوع زمین‌لرزه سراسیمه به کوچه و خیابان آمدند. برق مناطقی از شهر قطع شد. این زمین لرزه باعث شکستن شیشه‌ها شد. خسارات احتمالی هنوز اعلام نشده است. گزارش های خسارات احتمالی از مرکز وقوع زلزله در شهر سی سخت هنوز گزارش نشده است.

برق یاسوج لحظاتی پیش وصل شد.

مرکز زلزله شهر سیسخت گزارش شده است
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۸:۵۸

مرکز زلزله نگاری کشور محل زمین لرزه را شهر سیسخت شدت آن را 5/2 در مقیاس امواج درونی زمین و عمق آن را 8کیلومتری زمین اعلام کرد.

 

فوری/زلزله پرقدرت در یاسوج /در حال تکمیل..

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۵
جابر تقوی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
بعضی ساختمان ها ترک برداشت ...خونه ما ترک برداشت ..لحظه ای قیامت شد.دحشتناک بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
خیلی خیلی خیلی ترسناک و محکم بود
یاسوجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
واقعا سخت و وحشتناک بود
چند ثانیه دیگر ادامه پیدا می کرد حادثه تلخی رخ می داد،اما خداروشکر که فعلا بخیر گذشت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
برق هنوز وصل نشده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
من که زهله ترک شدم
Seyed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
تو سیسخت ظاهرا ازهمه جا شدیدتر بود. دهدشت وچرام رو هم لرزونده ولی باشدت کمتر. خدا کنه پس لرزه هاش شدید نباشن. نمیدونم چرا تو این دوسال اینهمه زمین لرزه زیاد شده. بخاطره تشدید فعالیت گسل هاس یا اعمال ما یا شایدم هر دو. الهی ارحم لی عبودک
ALIREZA
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
واقعا وحشتناک بهترین کلمه هست برای توصیفش.من ک خوابم وحشتناک سنگینه بلافاصله بیدار شدم

خدا رحم کنه و امیدوارم پس لرزه ای درکار نباشه
بینام
|
United States
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
سلام
اگر یک زمین لرزه 5 ریشتری اینطور برا شما ترسناک باشه پس توی قرآن چی ؟ آیه رو بخون برا روز قیامت
و اینکه با 7 یا 8 ریشتر چکار کنیم ؟!!!
فقط دست رو دست و شعار
همین
نه باید زیر ساخت درست باشه
امیدوارم کسی ازنظر جانی خسارت ندیده باشه خدا خودش ارحمن راحمینه
انشالله که هموطنان من از هر نژاد و قومی که هستن خدا پشت و پناهشان باشه
یا حی و یا قیوم
ماریا
|
United States
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
باور کنید مرکز زلزله داخل اتاق خواب مو بی
بویراحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
متاسفم برای تابناک هم که محرومیت این استان را با عدم درج این حادثه در صفحه اصلی پوشش نداد تا واقعیت محرومیت این استان همه جا مبرهن تر بشه
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
من تو ساختمان نیمه کاره رو شش طبقه وایسادم فکر کردم الان که کل ساختمون بره پایین
حیسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
به نظرم فک کنم مسکن مهر ترک های جدی دیده با یه زلزله 1رشیتری ریزش میکنه
بویراحمدی
|
Sweden
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
ترس از مردن نیست اقا بهنام

ترس از اواره شدن و از دست دادن عزیزان است

قیامت برای همه هست دیگه
بویراحمدی
|
Sweden
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
یه سری لیوان و پارچ داخل کابینتل حونه ایما درومن خشونه زن وگل پشک وابین
نسترن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
مسکن مهرت سالمن؟
نسترن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
مسکن مهرا سالمن؟
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
دوستان باور کنید از ترس زلزله از خونه زدم بیرون دوباره از ترس دختر های بدون آرایش پناه بردم به خونه و زلزله خیلی وحشت ناک بود کوچه پر بود از زامبی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
خدا ارحم الراحمينه درست ولي خودش گفته تفكر كنيد

كدام اعمال مردم ؟ ؟ چرا همه چي رو ميندازيم گردن مردم . تنها گناه مردم اينه كه ظلم را مي پذيرند همين
امروز نيمه شعبان روز عاشوراي ماست اگر تابع حسين بن علي هستيم امروز روز عمل است
زیزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
واااااااای من که از خواب بلند نشدم
زیزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
واااااااای من که از خواب بلند نشدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
در سایت ها درمورد حرکت کردن گسل ها مطالب زیادی هست که همه در یک مورد اشتراک دارند اینکه در منطقه زاگرس در اینده زلزله های بزرگی رخ خواهد داد خدا خودش به ما کمک کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
یعنی خو چهارشنبه زهر مارمو وابی
اسما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
سلام
من ۱۶ سالمه موقعی که این اتفاق افتاد خوشحال شدم .فک کردم قیامته .این یک هشدار از طرف خدا بود ب نظر من .نشانه های قیامت یکیش اینه ک وقوع زلزله زیاد میشه .خواهش میکنم آماده باشین ک از نظرم این یک هشدار بود .و اینو بدونین ک هیچکس از یک ثانیه دیگش خبر نداره .خدارو فراموش نکنین .
رشید ضرغامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
من که زیر پتو سرگرم گوشی بودم فکر کردم کسی میزنه به در و پنجره چند تا بدحرفی هم کردم ولی حوصله نکردم تکون بخورم
sima
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
بخدا من بهم الهام شده بود که قراره یه زلزله سنگینی بیاد و بعدشم ساعقه های وحشتناکی بیاد...
ناشناس
|
France
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
تابی جون عاشق پوشش دادن های لحظه ای ت هستم !
بویراحمدی سردیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
گهگاهی یک سری اتفاقات باعث میشه که انسان به خودش بیاد و از خدا در مقابل سرکشیهایش طلب عفو بخشش کنه,قبول کنیم که خیلیهامون از حال همسایه هامون بی خبریم که چی میخورند ووچی میپوشند یعنی بی تفاوتیم فقط به داشتن ماشین مدل بالا وخونه لوکس فکر میکنیم,غافل از قیامت ومردنیم
یه مطلب دیگر اینکه چرا مدیران استان مردم شهر یاسوج را میخواهند در حاشیه امن قرار بدهند حاشیه ای که هیچ منفعتی برای پایتخت طبیعت ایران وساکنینش نداره,چرا تسهیلات اشتغال زایی برای رونق کسب وکار این روزها بندرت واصلا وجود ندارد,چرا شهریاسوج مرکزیت سیاسی استان در اولویت ایجادطرحهای عمرانی یا احداث مراکز صنعتی نیست هرشهر بنابه جمعیت میبایست اعتبار وبودجه دریافت کند ولی در شرایط موجودو جو مسموم سیاست استانی کفگیربرخی به ته قابلمه خورده و به سمت فضای بکرشهریاسوج رو آوردند .نمونه بارز حرف بی توجهی مسئولین در امر زلزله وخدمات رسانی دستگاههای خدمات رسان هست که به ظرفیت جمعیتی یاسوج وحومه هیچ توجهی نداشتند مخصوصا برای اسکان در پارک بشار با مشکل کمبود جا و چادر ودیگر لوازم اسکان زلزله زدهای شهریاسوج مواجه شدند که برای رهایی از این وضعیت و مشکلات جدیتر میبایست چاره اندیشید
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
اممم در رو من قفل شده بود
محمد
|
Germany
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
بعلی مو ک ی درک و جونم رت ..درسه کر سختی یم ولی نه و ای سختی دع خخ
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
اممم در رو من قفل شده بود
نیلوفر
|
France
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
اخ و بخت یاسیج!!!مردم چه کردنه که خدا ایطو وشو ایکنه
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
هروقت می ترسن یاد خدا و پیغمبر میفتن ملت ، بابا اگه ژاپن باشین که دیگه ۲۴ ساعته ذکر میگین ، با احترام به دین و مذهب، علت زلزله دین و مذهب و گناه نیست ؛ بلکه حرکت پوسته زمین به علت آروم شدن چرخش زمین و مشکل آب های زیر زمینی زلزله ایجاد می شه ، انگلیس بزرگترین مرکز گناه عالمه این همه تو انگلیس زلزله میاد ؟ نه / نترسید خونه هاتونو محکم بسازید
ناشناس
|
United States
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
ساده نباشید اینا ازمایشات هسته ای سپاهه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
آخ وبخت اي مردم ساده ايران مخصوصاًياسوج خدا رحم كنه فقط خدا به داد مردم برسه وگرنه هيچ داد رسي كه نيست هيچ .آينده بد و بدي خواهيم داشت .دعاي توبه وتوسل يادتان نرود.
شیوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
شاهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
من که غافلگیر شدم مثل بارسا جلوی رم
mahbube
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
اینکه میگن قراره بازم بیاد راسته آیا؟؟من جرات نمیکنم تو خونه بخوابم خیلی میترسم،چن شب کلا بیرون بودیم امشب ک بارون اومد مجبور شدیم بریم تو خونه
محمد کریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
من که از زهلی مردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
وحشتناک که بود اما تسلیم ب امرشیم و راضی ب رضایش، هر چه خدا بخواد همون میشه
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
بخدا از بسکه فریاد کشیدم و فرار کردم دیگه نه صدام میاد بالا نه میتونم بدوم ازبسکه از پله ها رفتم پایین واومدم بالا حالا اگر زلزله بیاد که اوار بریزه روم دیگه نه فریاد می کشم نه فرار میکنم
زهرا M
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
بخدا ازبسکه فریاد کشیدم وفرار کردم نه صدام میاد بالا نه میتونم راه برم ازبسکه از پله ها رفتم پایین .حالا اگر زلزله بیاد و اوار بریزه روم وبمیرم هم فرار نمیکنم .اگر قسمت باشه بمیری تو چادر هم باشی میمیری .
آیلین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
من تازه اسباب کشی کردم به شهر یاسوج.سه روز بعد از زلزله اولی.قبلا این شرایط بد رو یک ماهی تجربه کردم.واقعا سخت بود و سخت هست.ولی بازم راضی هستیم به رضای خودش.امیدوارم دیگه پیش نیاد
نگین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
منکه دیگه عادت کروم به چادر نشینی هرلحظه اماده باش فرارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
اگرزلزله میخواست بیایه استان یاسوج خبرکنید
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
دوست دارم زلزله را
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار