در پی وقوع زلزله 5/2 ریشتری در مناطقی از استان کهگیلویه و بویراحد ، شرکت گاز استان اطلاعیه ای منتشر کرد.
کد خبر: ۵۹۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵ 02 May 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پی وقوع زلزله 5/2 ریشتری در مناطقی از استان کهگیلویه و بویراحد ، شرکت گاز استان اطلاعیه ای منتشر کرد.

متن اطلاعیه:

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد ، گفت : در پی وقوع زلزله شدید در شهرستان های دنا و بویراحمد ، ضمن اعلام آماده باش کامل ، همه ی تیم های فنی و اتفاقات در مکان های مختلف و مهم مستقر شدند.

رحمان خادم افزود : با توجه به اینکه کانون زلزله در نزدیکی شهر سیسخت قرار داشت و همچنین اغلب ایستگاه های گاز در این منطقه قرار دارد ، تیم های فنی و اتفاقات سریعا به محل ایستگاه ها اعزام و به کنترل خطوط انتقال پرداختند که خوشبختانه هیچگونه خسارت یا خرابی در ایستگاه ها و شبکه انتقال گاز صورت نگرفته است.

خادم گفت : در سطح دو شهر یاسوج و سیسخت هم نیروهای اتفاقات اقدام به گشت زنی و رصد گزارشات نمودند که تاکنون هیچ گونه حادثه ای که خطر آفرین باشد در خطوط انتقال گاز شهری رخ نداده است.

وی گفت : چند مورد تخریب انشعاب خانگی بر اثر فرو ریختن دیوار برخی منازل رخ داده بود که با حضور به موقع پرسنل اتفاقات شرکت گاز ، اقدامات لازم صورت گرفت .

مدیر عامل شرکت گاز استان ضمن دعوت از مردم برای حفظ خونسردی ، افزود : چنانچه مواردی از حوادث احتمالی در خصوص انشعابات گاز در منازل یا شبکه های توزیع شهری مشاهده گردید ، مردم می توانند با تلفن 194 (امداد شرکت گاز) تماس برقرار نمایند تا این نیروها در سریعترین زمان ممکن به محل اعزام شوند.

خادم در پایان گفت : از همه ی شهروندان تقاضا می شود بدون از هماهنگی با پرسنل اتفاقات گاز هیچگونه اقدام خودسرانه ای در خصوص شبکه انتقال گاز انجام ندهند.

روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار