به مناسبت روز جهانی کارگر جشنی با حضور تعداد زیادی از کارگران در یاسوج برگزار شد که حواشی جالبی به همراه داشت به گونه ای که در یکی از بخش ها استاندار جمله ای را مطرح کرد که برای مسئولان برگزاری قابل تامل بود.
کد خبر: ۵۹۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲ 02 May 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به مناسبت روز جهانی کارگر جشنی با حضور تعداد زیادی از کارگران در یاسوج برگزار شد که حواشی جالبی به همراه داشت به گونه ای که در یکی از بخش ها استاندار جمله ای را مطرح کرد که برای مسئولان برگزاری قابل تامل بود.


در این جشن اینکه چه کسی کارگر است و چه کسی نیست را می شد تشخیص داد، کارگران شهرداری که لباس هایشان گویای کارگر بودنشان بود اما برخی نیز بودند که از دستان پینه بسته و ترک خورده شان معلوم بود چقد سختی می کشند اما در این میان نیز برخی کت و شلوار پوشیده بودند و به این جشن اماده بودند.

در ابتدا با انجام یک قرعه کشی میان  کارگرانی که حاضر بودند برای دادن وام قرض الحسنه دو میلیون تومانی انتخاب شدند که خیلی ها خوشحال کرد و در گوشه ای دیگر دیده می شد که کارگران در جشن کارگری نیز باید کار کنند و اشغال ها از جلوی مردم جمع کنند که در اینجا نیز به این دو نفری که در حال جمع کردن زباله های جشن بودند به هر کدام دو میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت شد.


تا اینجای ماجرا جشن روال عادی داشت و پیش می رفت سخنرانی ها یک به یک پشت سر هم انجام می شد و برخی از کارگران نیز روی زمین نشسته بودند و در چهره برخی خستگی موج می زد و گویا می خواستد هر چه زودتر جشن تمام شود و به خانه بر گردند و استراحت کنند.

نوبت تجلیل از کارگران فرا رسید, مجری شروع به خواندن اسامی کرد اسامی که توسط مجری قرائت می شد جالب بود آنها اسامی مدیران کل بودند چند نفر از مدیران تجلیل شدند که یکی از کارگران با اعتراض گفت روز کارگر نیست روز کارمند است.


گویا استاندار نیز کمی از این وضعیت ناراحت شد و گفت دوست داشتیم که در روز کارگر از کارگران تجلیل شود و این باعث شد که اسامی مدیران قطع و اسامی کارگران توسط مجری خوانده شود.

جشن روز کارگر با یک ساعت تاخیر اغاز شد و زودتر از موعد مقرر نیز پایان یافت گویا استاندار می خواست به زیلایی سفر کند البته مجری نیز مدام تذکر می داد که من در زیلایی برنامه دارم و باید هر چه زودتر برنامه اجرا شود در حالی که دو برنامه موسیقی و طنز محلی هنوز انجام نشده بود./ایل بانو
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار