همزمان با اعیاد شعبانیه ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای با حضور در جشن ویژه زندانیان به اجرای آئین های این ورزش پرداختند.
کد خبر: ۶۰۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 06 May 2018
همزمان با اعیاد شعبانیه ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای با حضور در جشن ویژه زندانیان به اجرای آئین های این ورزش پرداختند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی زندانهای کهگیلویه وبویراحمد، اسماعیل جمیاری مدیر کل زندانها و رئیس هئیت پهلوانی و زورخانه ای استان با اعلام این خبر افزود: با هدف توسعه و تریج فرهنگ ورزش پهلونی و زورخانه ای تصمیم گرفته شد تا ورزشکاران با حضور در زندانها و اجرای برنامه های ورزشی نسبت به شناسایی و استعداد یابی مددجویان زمینه احداث زورخانه و تشکیل تیم هایی از زندانیان، ورزش پهلوانی و زورخانه ای در بین این قشر از جامعه معرفی شود.
جمیاری به اثرات خوب و سازنده این ورزش بین زندانیان اشاره کرد و گفت: ورزش پهلوانی و زورخانه ای علاوه بر تقویت روح و جسم، آثار تربیتی همچون گذشت، اخلاق و جوانمردی همراه با تواضع و از خود گذشتگی را بهمراه دارد که این مصادیق تربیتی به اصلاح رفتار و کردار زندانیان کمک خواهد کرد.
مدیر کل زندانها و رئیس ورزش پهلونی و زورخانه ای استان در ادامه به عملیات ساخت زورخانه در زندان گچساران اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که در هفته قوه قضائیه این زورخانه به بهره برداری برسد تا بخشی از اوقات فراغت زندانیان به برنامه های ورزش باستانی اختصاص داده شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار